Ga naar inhoud

windows xp

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb een laptop nu krijg ik als ik hem opstart een melding met windows kon niet goed worden gestart en daar onder staat veilige modus- veilige modus met netwerkmogelijkheden-veilige modus met opdrachtprompt-windows normaal starten welke moet ik dan gebruiken ik heb al een paar keer geprobeerd met normaal starten maar dit werkt niet, wat kan ik het beste doen ik heb er geen cd rom meer van, van windows xp nu heb ik ergens een download programma gezien, van windows xp, daar moet ik het programma downloaden en op cd rom branden maar zou dat dan lukken om windows er op nieuw op te zetten op de laptop ik hoop dat iemand mij kan helpen
Link naar reactie
Zou het kunnen dat windows niet meer goed weet hoe het moet opstarten? Anders kan je een vista DVD of XP schijf zonder service pack opstarten en het volgende uitvoeren:\r\n\r\ntyp: BOOTREC /FIXMBR, en Enter\r\ntyp: BOOTREC /FIXBOOT, en Enter\r\ntyp: Drive:\\boot\\Bootsect.exe /NT60 All, en Enter je (Drive) is de partitie waar OS opstaat\r\ndit overschrijft de boot sector. Start XP nu gewoon op.\r\n\r\nAnders zit er iets verkeerd in je opstartregister. Je kan je schijf aan een andere pc hangen en vervolgens dit register bewerken. Anders zou ik het niet weten...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...