Anoniem2 Geplaatst: 2 augustus 2008 Delen Geplaatst: 2 augustus 2008 Ik heb een laptop nu krijg ik als ik hem opstart een melding met windows kon niet goed worden gestart en daar onder staat veilige modus- veilige modus met netwerkmogelijkheden-veilige modus met opdrachtprompt-windows normaal starten welke moet ik dan gebruiken ik heb al een paar keer geprobeerd met normaal starten maar dit werkt niet, wat kan ik het beste doen ik heb er geen cd rom meer van, van windows xp nu heb ik ergens een download programma gezien, van windows xp, daar moet ik het programma downloaden en op cd rom branden maar zou dat dan lukken om windows er op nieuw op te zetten op de laptop ik hoop dat iemand mij kan helpen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 2 augustus 2008 dit heb ik al gedaan maar dan doet hij het nog niet Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 2 augustus 2008 ja en wat kan ik dan nog doen moet ik dan perse de orginele cd hebben om hem opnieuw te installeren Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 2 augustus 2008 er staat windows xp home op dus dan moet ik die zien te downloaden of gaat dat ook niet Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 2 augustus 2008 waar kan ik die dan vinden staat die ergens in de computer of in de bios misschien Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 2 augustus 2008 Systeemherstel lukt dus niet in veilige modus...\nAls de veilige modus zelf nog wel lukt, kun je het nummer achterhalen met PC-Wizard... dat moet je dan even op een andere PC downloaden (op stick of CD zetten) en in de safe-mode installeren op de probleem PC. Dan kun je ook weer een legale OS installeren. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 2 augustus 2008 oke dan zal ik dat maar eens gaan proberen maar nu moet ik eerst even een cd rom zien te vinden of iemand die heeft dus dit duurt nog wel even maar alsnog bedankt voor de informatie. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 2 augustus 2008 ja maar de veilige modus lukt ook al niet meer dus dat is het probleem Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 2 augustus 2008 in het scherm waar je kan kiezen voor veilige modus kan je ook kiezen voor opstarten met de laatst juiste configuratie die goed werkte,\r\nhad je dat al geprobeerd? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 3 augustus 2008 ja dit had ik ook al geprobeerd voor opstarten met het laatst juiste configuratie maar dit lukte ook niet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 3 augustus 2008 Zou het kunnen dat windows niet meer goed weet hoe het moet opstarten? Anders kan je een vista DVD of XP schijf zonder service pack opstarten en het volgende uitvoeren:\r\n\r\ntyp: BOOTREC /FIXMBR, en Enter\r\ntyp: BOOTREC /FIXBOOT, en Enter\r\ntyp: Drive:\\boot\\Bootsect.exe /NT60 All, en Enter je (Drive) is de partitie waar OS opstaat\r\ndit overschrijft de boot sector. Start XP nu gewoon op.\r\n\r\nAnders zit er iets verkeerd in je opstartregister. Je kan je schijf aan een andere pc hangen en vervolgens dit register bewerken. Anders zou ik het niet weten... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 3 augustus 2008 ja maar dat is nu het probleem ik heb er geen cd rom van dus ik moet het op een andere manier zien te proberen nu had ik gedacht om er een te downloaden en die er dan op installeren maar ik weet niet of dit gaat ik heb dat nog nooit gedaan dus ik durf zomaar niet alles te proberen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 3 augustus 2008 Hallo allemaal \nHet is opgelost bedankt voor de informatie \ngr jannie Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 3 augustus 2008 vertel eens hoe janniek, das wel handig voor mensen die een oplossing zoeken.\r\ngrtzzz. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen