Ga naar inhoud

Autostreamer werkt niet

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb n.a.v. artikel in de laatste \"computeridee\" windows servicepack 3 en het programma \"AutoStreamer\" gedownload om daarmee Service pack met de XP-installatieschijf te kunnen integreren.\r\nVolgens het artikel hoef je de plek waar servicepack 3 is opgeslagen maar in te voeren om verder te kunnen gaan. Maar bij mij lukt dat op geen enkele manier, niet met slepen, niet met knippen/ plakken en zelfs niet met lettertje voor lettertje overtypen. Ik krijg dan de foutmelding dat ik geen geldige servicepack-file heb geselecteerd. \r\nIemand een idee?
Link naar reactie
Bij mij is het prima gelukt. Je hoeft de plek niet handmatig in te voeren maar klikt rechts naast de invoerbalk op het pictogram en zoek naar de plek waar het bestand staat en je moet wachten totdat het groene vinkje links van \"Service Pack file\" verschijnt. enz.\r\nIndien het servicepack niet als geldig wordt gezien, dan is het mischien raadzaam om een nieuw exemplaar van microsoft te downloaden.\r\n\r\nsucces
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...