Anoniem2 Geplaatst: 2 augustus 2008 Delen Geplaatst: 2 augustus 2008 Het lukt mij niet om Google Earth te updaten met Firefox.\r\n\r\nAls ik bij Google Earth op Help druk voor online updates, krijg ik een andere pagina te zien dan bij Internet Explorer en kan dus niet aanklikken om Google Earth te updaten zoals vroeger.\r\n\r\nWie kan mij helpen???\r\n\r\nBij voorbaat dank voor de gouden tip/oplossing. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 2 augustus 2008 Opgelost.\n\nWas vergeten ad blocker tijdelijk uit te schakelen, stom! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 27 augustus 2008 waar zit ad blocker Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 28 augustus 2008 [quote=derchg;407559]waar zit ad blocker[/quote]Ad Block + is een add-on voor Fx, je vindt \'m [URL=\"https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/1865\"]hier(Klik)\n[/URL] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 28 augustus 2008 En als het al in FF geïnstalleerd is vind je het hier:\n[ATTACH]12946[/ATTACH]\n\nMaar weet je zeker dat het om AddBlock gaat, en niet NoScript ?\nDie laatste is veel vaker verantwoordelijk voor kreupele pagina\'s. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen