Anoniem2 Geplaatst: 1 augustus 2008 Delen Geplaatst: 1 augustus 2008 Okay het volgende, Mijn computer staat aan en ik wil iets printen dus ik zet mijn hp all in one aan (psc1350) krijg ik de volgende foutmelding:\r\n \r\n[ATTACH]12756[/ATTACH]\r\n\r\nps. Het maakt niet uit welke van de drie keuzes ik maak hij print wel gewoon.\r\nWie o wie? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 2 augustus 2008 printer opnieuw instaleren Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 2 augustus 2008 [QUOTE=boodhaa;401501]printer opnieuw instaleren[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nIs al gebeurd....Ik vraag me af wat dat \"windows geen schijf \" bovenin betekent, een printer heeft toch weinig met een schijf te maken? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 2 augustus 2008 Heb je een externe usb harde schijf?, kijk dan eens of die niet opeens een andere drive letter heeft dus Y ipv X, dat zou een oorzaak kunnen zijn(evt in combinatie met een cardreader), ook wordt er gesproken over het missen van MS updates, dus kijk daar ook even naar Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 2 augustus 2008 Mijn externe hd heeft nog steeds dezelfde letter dus dat zal het niet zijn.\r\nIn de printer zit wél een cardreader maar die werkt ook gewoon verder is alles uptodate.:neutral: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 2 augustus 2008 Ah er zit een cardreader in de printer, zit daar dan ook een kaart in, zo nee, zou dat dan de missende schijf kunnen zijn? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 2 augustus 2008 Hmmm, ja zou kunnen maar die foutmelding geeft ie sinds kort pas en ik heb dat ding toch al een tijd.\r\nIk zal ff sd-kaartje van mijn fotocamera erin proppen kijken wat ie doet....AHA!! geen foutmelding!\r\nHeb mijn kaartje veilig verwijderd en de printer uitgeschakeld maar als ik hem dan weer aanzet krijg ik weer die foutmelding, dus nu is nog de vraag hoe ik die foutmelding omzeil..... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 3 augustus 2008 Schakel eens één voor één je schijfstations uit\n[ATTACH]12768[/ATTACH] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 5 augustus 2008 Tis al opgelost....hoe weet ik niet:confused: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen