Ga naar inhoud

Nieuwe Allround/Game PC, TIPS?

Aanbevolen berichten

Dit is mijn samengestelde Allround/Game PC bij Alternate/4launch.\r\nIk ga Deze computer voor Fotobewerkingen, websitesbouwen, internetten en Gamen gebruiken\r\n\r\nConfiguratie:\r\n\r\nAntec Nine Hundred\r\nCoolermaster Realpower M 620W\r\nAsus P5Q-E\r\nIntel Core²Duo E8500\r\nSapphire HD4870\r\n2x Seagate Raptor 500 GB\r\nCorsair 4 gb - 800 ddr2 geheugen\r\nArctic Freezer Pro 7\r\nVista Home Premium 64 bit\r\n\r\nBeeldscherm dacht ik aan de Samsung SyncMaster 2032BW\r\n\r\nMijn Budget ligt rond de +/- 1100 (zonder beeldscherm alleen kast met besturingssysteem)
Link naar reactie
[QUOTE=couch_potato;401444]Seagate Raptor 500 GB, bestaan deze wel? Lijkt me of een WD raptor, of een seagate. Zou denk ik eerder voor samsung f1 gaan, maar dat is weer een ander verhaal. Ik zou zelf geen 20\" scherm nemen, liever een 22\".[/QUOTE]\r\n\r\nNee, die bestaan niet..... er bestaan ook geen WD Raptors van 500GB, dus zal het inderdaad wel een Seagate zijn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...