Anoniem2 Geplaatst: 1 augustus 2008 Delen Geplaatst: 1 augustus 2008 hallo,\r\n\r\nSinds afgelopen week nieuwe pc gekocht, maar omdat xp mij vertelde dat de virusscanner verouderd was heb ik een nieuwe nod32 versie 3.0.67.70 oid. geïnstalleerd. \r\nNa herstarten alles prima, maar nadat ik later de pc weer aanzette kreeg ik een foutmelding, namelijk userinit.exe kan niet geinitialiseert worden, er stond een foutcode namelijk: 0xc0000005 bij. \r\nWindows start nog volledig normaal op tot het inlogscherm, als ik dan mijn gebruiker kies krijg ik de foutmelding en zie ik mijn bureaublad helemaal leeg. Vanuit hier kan ik niks anders dan ctrl+alt+delete.\r\n\r\nHeb al gezocht op deze foutcode en natuurlijk ook op userinit.exe, maar geen resultaat.\r\n\r\nWie kan me helpen want ik baal als een stekker dat mn nieuwe pc het nu al niet meer doet.\r\n\r\nHeb overigens ook geprobeerd om xp van de cd te starten, maar dat werkt ook niet. Ik krijg dan de vraag \"als u xp van de cd wil starten, druk dan op een toets\" ik heb dus op een toets gedrukt, maar dan start ie toch nog van de HD op.\r\n\r\nHoe nu verder ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 2 augustus 2008 Mischien systeemherstel ?? Anders mischien ff naar winkel brenge zit nog wel garantie op Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 2 augustus 2008 Heb je er wel een licentie bij? Start eens op in veilige modus (F8 regelmatig indrukken tijdens het opstarten, na de POST(Dos venster),en nog voor het eerste windowsscherm verschijnt). Verwijder in veilige modus dan de versie die je er nu op hebt staan. Start dan weer normaal op, waarschijnlijk gaat het nu goed, en download [URL=\"http://www.eset.com/download/free_trial_download_int.php\"]hier(Klik) [/URL]de 30 dagen trial en installeer die. Mocht dat ook niet lukken doe dan een sysyteemherstel vanuit de veilige modus. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 2 augustus 2008 Nou het probleem is dat ik in normale modus en in veilige modus niet verder kom dan het inlogscherm, kan geen systeemherstel dus.\r\n\r\nMaar ik ga inderdaad wel even terug naar de winkel, maar ben beetje bang voor dat ze zeggen dat het door mijn eigen toedoen verkeerd is gegaan oid. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen