Ga naar inhoud

Benodigde voeding voor 2 x 8800Ultra.

Aanbevolen berichten

Ik ga de volgende configuratie bouwen. Asus Striker Extreem mobo/QX6700 cpu/2 x 8800Ultra in Sli/WD-Raptor en de normale dingen zoals DVD-Rom en DVD brander,floppy en verder geen onnodige dingen.Alle commerciele Pc\'s met die configuratie hebben een 750 tot 850 Watt voeding. nVidia adviseerd met hun powercalculator een 1000 Watt voeding. Wat is nu het beste?
Link naar reactie
8800Ultra is toch een best goed kaartje? Of zie ik dat nou weer verkeerd, \r\n750 is genoeg voor die samenstelling. Dat moet geen probleem zijn, \r\n\r\nAls je later van plan bent om er nog wat extras bij in te doen zoals een andere videoakaart, nog meer HDD\'s enzovoort kan je het beste voor 850 gaan zodat je nog wat over houd.
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;401557].....................\r\n\r\ndat is toch ook tegen de wind in kletsen, daar heeft [ bijna ] niemand iets aan.:rolleyes:[/QUOTE]\r\n\r\nHaal die bijna maar weg, weet het bijna wel zeker, \r\n\r\nATi is beter qua prijs prestatie, kan en heeft gewoon veel meer 9800 heeft GDDR3 erin en HD 4870 heeft er GDDR5 in zitten ga maar na. ATi Is vvvvvveeeeeeeeelll beter voor zware games als crysis en COD4 maar nVidia gaat veel langer mee en kan beter werken met PS en zo, Terwijl ATi dat ook best kan, ik zeg ATi\r\n\r\nTjonge, volgensmij is dit weer zo iets.\r\n\r\nIk moet zeggen een 2x 4870 is een betere keus dan 2x 8800 ultra
Link naar reactie
[QUOTE=Fatal1ty;401602]Ati en nvidia kaarten gaan net zo lang mee dus dat is onzin wat je zegt[/QUOTE]\r\n\r\nNiet met je eens, ken iemand die 2 x een ATI in de computer hadden en bijde gingen korter mee 3 jaar dan de nVidia 5 jaar, maar dat kan natuurlijk ook aan het gebruik van de computer liggen of gewon door het moederbord, hardware\r\n\r\nMaar ok laten we nu maar weer terug on topic gaan
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Ik heb een Coolermaster 1000 Watt voeding ingebouwd. De configuratie is verder als volgt: Striker Extreem mobo, Core 2 Extreem QX6850,2 x 8800 Ultra, 2 x WD Raptor 74 Gb in Raid 0, Corsair Dominator geheugen Ultra Low Latency 2 Gb 800Mhz Sli kit. Zonder iets over te klokken haalt deze configuratie al een 3DMark06 score van 17.399 punten.Wat betreft de dicussie over nVidia of Ati. Ik gebruik een Samsung 30\"monitor, de 305T+ en de 8800 Ultra\'s sturen deze monitor perfect aan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...