Anoniem2 Geplaatst: 1 augustus 2008 Delen Geplaatst: 1 augustus 2008 Sinds korte tijd wil mijn PC niet meer opstarten. Wanneer ik deze aanzet, komt op mijn beeldscherm \"disconnected\" te staan.\r\n\r\nDe ventilator draait normaal, maar de PC start niet door naar zijn bios. Ook recovery-CD\'s hebben geen nut.\r\n\r\nPC is zo\'n 3 jaar oud en is van het merk Medion. \r\n\r\nWie o wie kan mij vertellen wat er loos en welke stappen ik het beste kan ondernemen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 1 augustus 2008 Het kan wellicht zijn dat er iets met de monitor is, dan lijkt het ook dat de PC niet doorstart.\r\n\r\nHoor je wel de pieptoontjes?\r\nZit de monitorkabel er nog goed in en is deze nog onbeschadigd?\r\nOm te testen een andere monitor geprobeerd?\r\nBIOS reset al geprobeerd? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 1 augustus 2008 Videokaart kan natuurlijk ook het probleem zijn, probeer de monitor een op een andere computer?? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen