Anoniem2 Geplaatst: 1 augustus 2008 Delen Geplaatst: 1 augustus 2008 hoi,\r\n\r\nals ik afleveringen wil kijken via player.omroep krijg ik deze code\r\n\r\nHTTP error 403 fot xml/metaplayer.xml.php?\r\n\r\niemand anders zei dat het met vista te maken had, maar ik heb nu XP op de pc gezet (niet alleen daarom hoowr:):))\r\n\r\nmaar nu doet hij het nog niet.\r\n\r\nwie kan me helpen???!!!!!! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 1 augustus 2008 HTTP Error 403 betekent dat de toegang tot het bestand dat je wilt opvragen geweigerd is.\r\n\r\nWat ik me kan bedenken is dat je browser geen referal meestuurt (da\'s zeg maar informatie over welke pagina je vandaan komt). Omroep.nl heeft dan zoiets van \"je komt niet via onze website, dus bekijk \'t maar\". Probeer eens een andere browser, of schakel je firewall tijdelijk even uit. Als het met uitgeschakelde firewall wel lukt, dan moet je daar even in de instellingen duiken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 1 augustus 2008 ik ben niet zo bekent met computers,\r\nwaar schakel je firewall uit?\r\nen een andere browser, dan ik nog steeds met explore werken?? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen