Anoniem2 Geplaatst: 1 augustus 2008 Delen Geplaatst: 1 augustus 2008 Hallo hallo,\n\nIk zit met een groot probleem! :( \nSinds ik een aantal fonts heb verwijderd en gekopieerd naar een andere map om het opstarten wat sneller te laten verlopen, krijg ik te maken met onderstaand probleem:\n[I]\nWindows start niet meer op (ook niet in de veilige modus)\nAls ik de computer opstart geeft hij aan dat er een bestand ontbreekt of is beschadigd.\nDit bestand geeft hij aan: [B]\\Windows\\system\\vga850.fon[/B][/I]\n\nIk kom dus niet in Windows en van de windows set-up (met de CD) snap ik vrij weinig. Ik heb elders op internet gezocht, maar daar kom ik niet verder mee. Er wordt gesuggereerd dat het met deze regel op te lossen is: expand vga850.fo_ c:\\windows\\system\\vga850.fon , maar dan krijg ik te horen dat \"het systeem het opgegeven bestand of de opgegeven map niet kan vinden.\"\n\nDe afgelopen 2 weken heb ik enorm veel last gehad van errors waar jullie mij hier op het forum gelukkig mee hebben kunnen helpen. Hopelijk lukt het met deze ook... :p\n\nAlvast bedankt voor de moeite, want ik kom er zo niet uit... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 1 augustus 2008 Standaard staat vga850.fon (onzichtbaar ) in de C:\\WINDOWS\\Fonts map.\r\n\r\nIk mis ook de CDRom-drive letter in het commando.\r\nDe CDRom-drive letter vindt je,door het commando \"map\" zonder de \" tekens,te geven in de promt van de herstelconsole.\r\n\r\nProbeer deze eens.\r\n[CODE]EXPAND X:\\i386\\VGA850.FO_ C:\\WINDOWS\\FONTS[/CODE]\r\nX staat voor de drive-letter en als het goed is wordt nu gevraagd het bestand te overschrijven.\r\n\r\nGeef Y en start opnieuw de PC op.\r\n\r\nHopelijk werkt dit voor je. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 1 augustus 2008 [QUOTE=Wanderer;401305]\nProbeer deze eens.\n[CODE]EXPAND X:\\i386\\VGA850.FO_ C:\\WINDOWS\\FONTS[/CODE]\nX staat voor de drive-letter en als het goed is wordt nu gevraagd het bestand te overschrijven.\n\nGeef Y en start opnieuw de PC op.\n\nHopelijk werkt dit voor je.[/QUOTE]\n\nJaaaa! :D Super! \nDeze doet \'t! Ontzettend bedankt, hier ben ik dus gisteravond tot 2 uur \'s nachts mee bezig geweest! :p\n\nElders op internet vond ik steeds een code die niet klopte, maar deze doet \'t!\n\nBedankt! :) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 1 augustus 2008 Welcome :cool:\n \nGreetz Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen