Ga naar inhoud

Ledjes op gigabyte moederbord

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,\r\n\r\nIk ben bezig met een systeem samenstellen maar nu zit ik met een probleem van de ledjes van het moederbord. Het gaat hier om een Gigabyte 8IK1100 REV1. Ik heb de handleiding doorgenomen maar daar komen maar een aantal ledjes in voor. nu heb ik er nog een paar over. Namelijk 2 ledjes 1 2 pins en 1 met 1 pin waar beide op staat \'\'Ground\'\'\r\nEn nog 2 3 pins ledjes waar alleen voltages met + en - opstaan. Weet iemand wat ik hiermee moet doen? De h.d.d led enzo spreekt voor zich, maar die andere weet ik echt niet.\r\n\r\nAlvast hartelijk bedankt,\r\n\r\nArmando
Link naar reactie
[QUOTE=Armando21;401196]Hallo allemaal,\r\n\r\nIk ben bezig met een systeem samenstellen maar nu zit ik met een probleem van de ledjes van het moederbord. Het gaat hier om een Gigabyte 8IK1100 REV1. Ik heb de handleiding doorgenomen maar daar komen maar een aantal ledjes in voor. nu heb ik er nog een paar over. Namelijk 2 ledjes 1 2 pins en 1 met 1 pin waar beide op staat \'\'Ground\'\'\r\nEn nog 2 3 pins ledjes waar alleen voltages met + en - opstaan. Weet iemand wat ik hiermee moet doen? De h.d.d led enzo spreekt voor zich, maar die andere weet ik echt niet.\r\n\r\nAlvast hartelijk bedankt,\r\n\r\nArmando[/QUOTE]\r\n\r\nIk denk niet dat je \'ledjes\' bedoelt, ledjes zijn namelijk lampjes. Ik vermoed dat het hier om draadjes gaat die op het moederbord aangesloten moeten worden.\r\nWelke draden heb je wel aan kunnen sluiten? Als je dat weet, kan ik je misschien vertellen waar de andere draden voor zijn. Geef de kleuren van die draden ook even door.
Link naar reactie
[QUOTE=Lange Pier;401502][url]http://www.gigabyte.com.tw/Products/Motherboard/Products_Overview.aspx?ProductID=1631[/url]\r\nStaat, zoals altijd bij Gigabyte, perfect in de manual.[/QUOTE]\r\n\r\nJa, op het moederbord en in de handleiding staat het netjes, daar gaat het hier ook niet om, de TS heeft stekkertjes over waar niks op staat, dus dan kom je met het boekje ook niet erg ver toch?
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;401672]als de kast meer draadjes heeft , dan het moederbord aansluitingen heeft is er toch geen probleem??;)[/QUOTE]\r\n\r\nNee, maar ik denk ook niet dat dat het probleem heeft wat de TS heeft.\r\nVolgens mij heeft hij 2 draden met tekst er op, deze heeft hij op de juiste wijze op het moederbord aan kunnen sluiten, maar de overige draden zijn dus zonder tekst en hij weet niet waar deze op het moederbord aangesloten moeten worden..... tenminste, zo begrijp ik het, de TS laat helaas niets van zich horen......
Link naar reactie
[QUOTE=Lange Pier;401977]Als je v, +, - en ground hebt zou dat zomaar kunnen, maar dat zie je toch op het front welke aansluitingen er zitten?, firewire is ook nog mogelijk.\r\n\r\nAls je het nu eens precieser op zou geven.[/QUOTE]\r\n\r\nAls ik het zo hoor, kan het ook nog front-audio van de behuizing zijn....\r\n\r\nVraagje aan de TS, welke behuizing is het?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...