Anoniem2 Geplaatst: 31 juli 2008 Delen Geplaatst: 31 juli 2008 hoi een collega van me heeft wel e-mail(verzenden en ontvangen), maar kan internet zelf om te surfen niet op omdat hij geen verbinding krijgt, gaat om draadloos systeem, laptop met een experiabox van het net, bij voorbaat dank Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 1 augustus 2008 Beste,\r\n\r\nT feit dat uw collega wel kan mailen geeft al aan dat de verbinding zelf (hoogst waarschijnlijk) in orde is.\r\n\r\nWij krijgen de laatste tijd veel meldingen binnen van klanten met een soortgelijk probleem waaruit is gebleken dat de virusscanner moeilijk doet.\r\nProbeer daarom eerst de virusscanner uit te schakelen en als t een gratis vs is, dan evt tijdelijk verwijderen om m daarna weer te downloaden.\r\n\r\n-Krijgt uw collega ook bepaalde pop-ups in de internet explorer met daarin relevante informatie over dit probleem?\r\n\r\nmvg. \r\ne.weis\r\n[COLOR=\"RoyalBlue\"]Het Net Webcare Team[/COLOR] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 1 augustus 2008 hoi alvast bedankt voor de reactie, ik zal hem vragen over de pop ups Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 17 augustus 2008 hallo, ik had precies hetzelfde wel email verzenden en ontvangen, ook mijn internet pagina die ik heb draaien op mijn bureau blad deed het gewoon alleen kon ik niet surfen, heb even mijn virusscanner uitgezet internet op gestart en hij deed het weer heb nu virusscanner weer aan staan en het werkt nog steed. ik vind het heel apart.\r\n\r\nik gebruik als virus/firewall ZoneAlarm,\r\n\r\ngr firefighter Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 17 augustus 2008 waarom eigenlijk? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen