Ga naar inhoud

wel email geen internetverbinding

Aanbevolen berichten

Beste,\r\n\r\nT feit dat uw collega wel kan mailen geeft al aan dat de verbinding zelf (hoogst waarschijnlijk) in orde is.\r\n\r\nWij krijgen de laatste tijd veel meldingen binnen van klanten met een soortgelijk probleem waaruit is gebleken dat de virusscanner moeilijk doet.\r\nProbeer daarom eerst de virusscanner uit te schakelen en als t een gratis vs is, dan evt tijdelijk verwijderen om m daarna weer te downloaden.\r\n\r\n-Krijgt uw collega ook bepaalde pop-ups in de internet explorer met daarin relevante informatie over dit probleem?\r\n\r\nmvg. \r\ne.weis\r\n[COLOR=\"RoyalBlue\"]Het Net Webcare Team[/COLOR]
Link naar reactie
  • 3 weken later...
hallo, ik had precies hetzelfde wel email verzenden en ontvangen, ook mijn internet pagina die ik heb draaien op mijn bureau blad deed het gewoon alleen kon ik niet surfen, heb even mijn virusscanner uitgezet internet op gestart en hij deed het weer heb nu virusscanner weer aan staan en het werkt nog steed. ik vind het heel apart.\r\n\r\nik gebruik als virus/firewall ZoneAlarm,\r\n\r\ngr firefighter
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...