Anoniem2 Geplaatst: 31 juli 2008 Delen Geplaatst: 31 juli 2008 Beste forummers,\r\n\r\nWeet een van jullie of er iets is om voor je laptopscherm te zetten zodat je niet zo\'n last hebt van de zon als je er buiten mee wilt zitten.\r\n\r\nIk zie nu praktisch niets door de reflectie. Nu kan ik ook naar de comp winkel toe rijden, maar die zit hier niet echt in de buurt, dus wil deze graag online bestellen. Hoe heet zo\'n ding en weet iemand waar ik die kan krijgen als het er überhaupt is.\r\n\r\nAlvast bedankt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 31 juli 2008 Voor de betere fotokamera\'s zijn die dingen er wel ,,maar of die er ook voor een laptop zullen zijn betwijfel ik.\nJe kunt ook zelf iets proberen te knutselen van karton of dun plastic(zwart maken) ,wat je vast zet met klitteband.\nMaar wil je echt licht langs de zijkant afschermen ,dan wordt het een heeel grote diepe kap(misschien wel net zo diep als je scherm breed is) ,,en of je laptop dan nog erg bruikbaar is denk ik ook niet echt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 31 juli 2008 Kijk [url=http://www.computeridee.nl/nieuws.jsp?rubriek=284536&id=2001865][u]hier[/u][/url] eens. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 31 juli 2008 Als ik dan zo\'n ding zou willen ,dan ging ik toch zelf maar knutselen. 30 euro is best wel veel voor een stukje plastic. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 1 augustus 2008 Vind ik ook Animal...\r\nMaar als hij/zij vermoedelijk in een Jaguar (zijn/haar nickname) kan rijden, heeft die €30.-- natuurlijk geen betekenis. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 1 augustus 2008 [url]www.lapdome.com[/url]\r\nklik dan op products en dan scrollen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2008 Ik heb wel transparant polypropyleen (of polyethyleen of pvc) voor je, dat is op A4 formaat, zelfklevend. \r\nMocht je het probleem nog niet opgelost hebben dan zie ik je mailtje wel tegemoet. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen