Ga naar inhoud

Pc valt uit (warm weer)

Aanbevolen berichten

[QUOTE=cemko58;400978]hoe moet je een extra koeling zetten als je er weining van snapt[/QUOTE]\r\n\r\nEen fan erbij zetten heb niet zo heel lang geleden in computeridee gestaan. Das kwestie van vastschroeven aan kast en kabeltje aan sluiten op de daarvoor bestemde aansluiting op moederbord. (ff kijken in de handleiding van je moederbord om te zien welke aansluiting je moet gebruiken).\r\n\r\nOverigens kun je dit ook laten doen door een bedrijf(je).\r\n\r\nWat Intel 3000 zegt is trouwens ook geen slechts idee, stof zorgt ervoor dat je systeem snel opwarmt enz.
Link naar reactie
Bij mij staat de case altijd open. Dit kan bij mij wel omdat de enigste koeling die er is door een 120MM fan op 1200RpM (Op een CPU koelblok).\n\nAls je geen casefan\'s hebt en ook geen algemene airflow kan je het best doen. Het beste wat je kan doen is een fan kopen (zo groot mogelijk) en dan je case dicht.\n\nAls je je computer kan ontstoffen kan je ook een fan plaatsen.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
[quote=simon0606;405693]ik heb mijn pc open staan tegen de hitte (heb een dell dimension 8400 met een 8800 gtx videokaart dus maakt veel hitte en kan geen koelers kwijt)[/quote]\nmoet je ook geen onderdeelen vervangen in een Dell :D\n\nmijn kast licht ook vaak open, maar dat is meer omdat ik nadat ik een extra HD of zo aansluit of een HD backup vaak vergeet de kast dicht te doen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...