Anoniem2 Geplaatst: 30 juli 2008 Delen Geplaatst: 30 juli 2008 Ik ben op zoek naar een systeem dat je aansluit op de computer. In dit systeem kun je al je dvd\'s en/of cd\'s plaatsen.\r\n\r\nAls je een dvd zoekt die je wilt kijken, kun je dit in de computer aangeven en dan komt de dvd uit dat systeem zetten.\r\n\r\nWeet iemand hoe dit heet en waar ik dit kan kopen?\r\n\r\nAlvast bedankt voor jullie antwoorden.\r\n\r\nGroetjes,\r\n\r\nWear Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 30 juli 2008 een soort jukebox dus , maar dan anders. :D Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 30 juli 2008 Haha, ja zoiets kun je het wel noemen;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 30 juli 2008 Heb ik al gezien op internet .\r\nIk geloof bij Imation. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 30 juli 2008 Heb het inderdaad gevonden, bedankt.\r\n\r\nHeeft iemand anders ook nog andere merken? Ik wil mij een beetje oriënteren en kijken wat het beste bij mij past.\r\n\r\nWellicht een naam voor dit systeem? Op die manier kan ik misschien nog meer vinden via google... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 31 juli 2008 hoo stop die dingen hebben wij ook maar er komt nog wel si database fout in dat niet te herstellen is!\r\ndan crasht hij helemaal en moet je alles opnieuw invoeren etc ik zou een ander alternative zoeken de support was berroerd en alles ging fout wat je moest doen volgens hun! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 31 juli 2008 En welk merk had jij? De imation disc stakka? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen