Anoniem2 Geplaatst: 30 juli 2008 Delen Geplaatst: 30 juli 2008 Hallo,\r\n\r\nSinds kort werkt de vista search niet goed meer. Kon ik voorheen alle mappen/bestanden, of besturingssysteem bestanden snel benaderen door ze in de zoekbalk van het menustart in te tikken, nu is het enige waar die nog mee komt opgeslagen emails van windows live mail. Hoe kan ik zorgen dat ie geen mails meer indexeert en weer gewoon op de bestanden zoekt?\r\n\r\nAlvast bedankt voor jullie hulp! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 1 augustus 2008 Niemand een suggestie? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 1 augustus 2008 Staat bij de eigenschappen van je harde schijf het indexeren ingeschakeld? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 1 augustus 2008 Je zult wel een Service teveel hebben verwijderd .\nMisschien komt dit van pas :\n\n[url]http://www.pixel2life.com/tutorials/windows_vista/recovery_and_repair/[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 1 augustus 2008 Thx, ik heb het gevonden :) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen