Ga naar inhoud

Laptop doet raar na windows update

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nafgelopen vrijdag/zaterdag kreeg ik een update binnen van Microsoft, tijdens het afsluiten, heeft hij geloof ik ongeveer 10 updates moeten doen.\r\nDe dag erna start ik de computer op, en wil in internet explorer 7, en vervolgens knippert mij scherm voortduren heen en weer tussen volledig scherm en venstermodus.\r\n\r\nNa een systeen herstel (terug gezet) naar vorige week woensdag, doet de laptop het weer prima. \'s Avond de laptop weer uitgezet, vervolgens ging hij de updates weer installeren. De dag erna weer het zelfde probleem.\r\nWeet iemand waar dit aan ligt en hoe ik het kan oplossen??\r\n\r\nHet betreft een Packard Bell H5310\r\n\r\ngroet Harjan
Link naar reactie
kan je ook de KB nummers van de updates zien?\r\nen zijn het allemaal essïentiele updates?\r\n\r\ner achter komen welke van de 10 het is kan je doen door ze [COLOR=\"Green\"]1 voor 1 te installeren[/COLOR].\r\ndus niet automatisch, of na afsluiten.\r\n\r\ndus als je systeem hersteld is:\r\nzet eerst de automatische updates op[COLOR=\"DarkOrchid\"] alleen waarschuwen als er nieuwe updates zijn maar niet downloaden of installeren[/COLOR] als dat anders is ingesteld.\r\nStart/Configuratiescherm/Automatische updates.\r\n\r\ndan naar de update site gaan van microsoft.\r\nStart/Alle programma\'s/Windows Update\r\n[COLOR=\"green\"]dan elke keer 1 update installeren en de computer opstarten tot je de update gevonden hebt die jouw systeem in de war brengt.[/COLOR]\r\nlees ook de teksten bij de updates is door en schrijf voor je een update installeerd het KB nummer op.\r\nsysteem herstel werkt goed, dus dat is een voordeel.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...