Anoniem2 Geplaatst: 27 juli 2008 Delen Geplaatst: 27 juli 2008 hey ik heb even een vraag.\r\n\r\nhier thuis hebben we 2 pc\'s allebij rechtstreeks aangesloten op een router.\r\n\r\nnu het probleem is, als ik aan het gamen ben, en mijn moeder haalt haar mailtjes binne via outlook express, of gaat op van die msn spaces of om het even wat. dan begint het internet te flippen, en dit is redelijk irritant want ik speel namelijk multiplayer\r\n\r\nis er nou geen manier , om dit te voorkomen. nu lijkt het precies of mijn snelheid is afhankelijk van wat zij doet op internet Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 27 juli 2008 [QUOTE=sytox;400063]\r\nnu lijkt het precies of mijn snelheid is afhankelijk van wat zij doet op internet[/QUOTE]\r\n\r\nDat klopt.\r\n\r\nHet is afhankelijk wel abonnement je hebt, als jij bijna je maximale bandbreedte gebruikt om te gamen en een ander gaat internetten of mail ophalen, wordt automatisch door je provider voorrang gegeven aan de poorten waarover het internet en de mail gaan. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 27 juli 2008 ik heb ADSL go plus 12mbps \r\nmaar kan het ook aan de router ligge? want vroeger had ik dat probleem niet, en nu ineens wel, en belgacom heeft me al een andere router gegeve.\r\n\r\nen al zou het niet aan men router liggen, hoe valt et dan op te lossen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 28 juli 2008 Kun je de max snelheid voor je game instellen?\nZo ja, zet die dan eens lager dan je abbo Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 28 juli 2008 [QUOTE=herbert;400332]Kun je de max snelheid voor je game instellen?\r\nZo ja, zet die dan eens lager dan je abbo[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nja gaat wel, maar dan word je gekicked voor te lage rate, en reset het terug naar de verbinding die je hebt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 28 juli 2008 Heb je QoS op je router?\nDan kun je het mogelijk buiten je game-omgeving in stelllen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 29 juli 2008 [QUOTE=sytox;400063]hey ik heb even een vraag.\r\n\r\nhier thuis hebben we 2 pc\'s allebij rechtstreeks aangesloten op een router.\r\n\r\nnu het probleem is, als ik aan het gamen ben, en mijn moeder haalt haar mailtjes binne via outlook express, of gaat op van die msn spaces of om het even wat. dan begint het internet te flippen, en dit is redelijk irritant want ik speel namelijk multiplayer\r\n\r\nis er nou geen manier , om dit te voorkomen. nu lijkt het precies of mijn snelheid is afhankelijk van wat zij doet op internet[/QUOTE]\r\n\r\nDit probleem is alleen op te lossen als de modem/router QOS of Traffic Shaping ondersteund. Er bestaan ook speciale \'game\'routers, waarin een techniek zit die Game Fuel heet (oa van D-Link). In dit soort routers kan je instellen dat games voorrang krijgen op al het andere internetverkeer. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 29 juli 2008 en hoe kan ik dit zien?? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 29 juli 2008 [QUOTE=sytox;400679]en hoe kan ik dit zien??[/QUOTE]\r\n\r\nWelk merk en type router heb je?\r\nnormaal gesproken zou je dit kunnen vinden in de handleiding, vaak op cd meegeleverd.\r\nZo niet, ga eens naar de website van de fabrikant en download daar de handleiding. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 30 juli 2008 [QUOTE=qpc;400696]Welk merk en type router heb je?\r\nnormaal gesproken zou je dit kunnen vinden in de handleiding, vaak op cd meegeleverd.\r\nZo niet, ga eens naar de website van de fabrikant en download daar de handleiding.[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nhet is een modem van belgacom zelf, dus heb nix handleiding fzo. maar kzal es zoeke Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen