Anoniem2 Geplaatst: 27 juli 2008 Delen Geplaatst: 27 juli 2008 ik ben zo dom geweest om de on-board vga driver van een [U]laptop[/U] uit te schakelen.\r\nik bedoel daarmee dat de driver niet meer opstart met windows.\r\n\r\nde computer doet het dus gewoon en start dus nog gewoon op, alleen ik zie geen beeld meer na het windows laad scherm. (de opstart geluiden doen het nog wel gewoon)\r\n\r\nmaar ik kan dus niet meer instellen dat de driver wel gewoon opstart omdat ik niks zie. (en ik weet natuurlijk niet uit mijn hoofd waar ik met de muis moet klikken an welke toetsen ik in moet drukken, zo\'n nerd ben ik niet ;) )\r\n\r\nkan iemand helpen hoe ik het weer kan inschakelen?!?!?\r\nik heb de laptop morgen nodig. \r\n\r\nbtw het is een IBM thinkpad met windows XP Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 27 juli 2008 kan je de pc op afstand overnemen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 27 juli 2008 nee, dat kan niet Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 27 juli 2008 opstarten in de veilige modus? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen