Anoniem2 Geplaatst: 27 juli 2008 Delen Geplaatst: 27 juli 2008 Ik heb onlangs gelezen over Vista Lite nu wou ik dat ook proberen op mijn Acer laptop en ik moet de WIM filter instaleren dit heb ik gedaan maar hy werkt nog steeds niet.\n kan iemand mij helpen ?? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 29 juli 2008 Waarom wil je een Vista Lite DVD maken? Je kunt de originele DVD (installatie) inderdaad inkorten.\r\nMaar dan moet je wel weten wat je doet en weten welke hardware je later alsnog gaat gebruiken/installeren....\r\n\r\nIk heb zo\'n DVD-Lite gemaakt en geinstalleerd. Voordeel is (eerlijk is eerlijk) dat het programma doet wat \'t beloofd. Je bespaart enkele Gigabytes aan harde schijf ruimte.\r\n\r\nDe problemen bij mij onstonden toen ik een nieuwe GSM (Samsung U600) had aangeschaft en de bijbehorende (Vista) software wilde installeren. Met Vista Lite had ik enkele crusiale onderdelen niet \"meegenomen\" met tot gevolg dat ik de Samsung software niet geïnstalleerd kreeg.\r\n\r\nNa een herinstallatie van de originele Vista was dit probleem verholpen en werkte alles weer naar behoren.\r\n\r\nConcreet: Als je Vista Lite gaat gebruiken, weet waar je mee bezig bent. Je verwijderd taalpakketten of drivers die je later wellicht nodig hebt. En dan heb je een probleem in die zin dat je weer een nieuwe Vista Lite DVD kunt gaan maken, NA een herinstallatie van de originele Vista...\r\n\r\nVista Lite blijft echter een \"juweeltje\" als je de hardware nooit meer hoeft aan te passen of krap in harde schijf-ruimte zit....\r\n\r\nGr. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen