Anoniem2 Geplaatst: 27 juli 2008 Delen Geplaatst: 27 juli 2008 Hallo,\r\n\r\nIk heb een nieuwe computer en heb daarop zelf windows xp incl. service pack 2 geinstalleerd. Nadat ik alle drivers die bij het moederbord zaten erop heb gezet blijft windows aangeven dat ik beperkte of geen verbindingsmogelijkheden heb:(. Als ik naar de details van het probleem ga, krijg ik een lijstje waarbij standaardgateway, DNS-server en WINS-server geen waarde hebben.\r\n\r\nWeet iemand hoe ik dit kan oplossen zodat ik gewoon op internet kan?\r\n\r\nBij voorbaat dank Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 27 juli 2008 heb je al gekeken of je dhcp server op automatisch staat? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 27 juli 2008 [QUOTE=rderuiter;399985]heb je al gekeken of je dhcp server op automatisch staat?[/QUOTE]\r\n\r\nWaar staat dat in windows, ik heb wel iets gezien over een dns-serveradres en een ip-adres automatisch laten toewijzen (die staan allebei op \"aan\"). Dit ben ik (volgens mij nog niet tegengekomen... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 27 juli 2008 ja,inderdaad dat moet je hebben,dat doe je door met rechter muisknop,kies eigenschappen,daarna wijst eigenlijk alles zich zelf. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen