Anoniem2 Geplaatst: 26 juli 2008 Delen Geplaatst: 26 juli 2008 hoi\r\n\r\nik ben op zoek naar een GRATIS ( :cool: ) programma om de bezochte sites van ALLE gebruikers op de computer vast te leggen zonder dat ze dat merken of vreemde meldingen krijgen.\r\n\r\nik wil die lijst dan zelf op mijn eigen gebruikersnaam bekijken\r\n\r\nkunne jullie daar bij helpen :rolleyes: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 27 juli 2008 Brrrrrrrrrr :rolleyes: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 27 juli 2008 Wat ben jij stiekem zeg.......bij ons noemen ze zoiets gluren.\r\nEn dan nog wel GRATIS.:mad: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 31 juli 2008 [QUOTE=Koenverbruggen;399826]hoi\r\n\r\nik ben op zoek naar een GRATIS ( :cool: ) programma om de bezochte sites van ALLE gebruikers op de computer vast te leggen zonder dat ze dat merken of vreemde meldingen krijgen.\r\n\r\nik wil die lijst dan zelf op mijn eigen gebruikersnaam bekijken\r\n\r\nkunne jullie daar bij helpen :rolleyes:[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nen waarom wil jij dit als ik vragen mag ?\r\nmochen mensen geen privacy bij jou thuis? \r\nen het is eenvoudig zolang iemand geen programma gebruikt kan je de cookies bekijken al ben je administrator. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen