Anoniem2 Geplaatst: 26 juli 2008 Delen Geplaatst: 26 juli 2008 Hallo,\r\nKan iemand mij zegen hoe ik van de komma op de numerieke toetsenbord een punt kan maken?\r\n\r\nBvd,\r\nmirital. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 26 juli 2008 Je kunt je toetsenbordinstelling op VS - Internationaal zetten. Zit ergens in het configuratiescherm bij regionale instellingen geloof ik.\n\nOverigens, die toets is een punt, dus technisch gezien zit er geen komma op het numeriek blok... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 27 juli 2008 - Ja dat is juist de punt is een punt, maar niet altijd,\r\n voor mij zou het interesant zijn als de punt onder Microsoft Office Exel ook een punt is.\r\n- Zover ben ik al geraakt kun je mij wat verder helpen? \r\n (Klok, taal en regio) - (Toetsenbord of andere) - (Toetsenborden en talen) - \r\n (Toetsenborden wijzigen...) - en dan weet ik het nietmeer :( Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 27 juli 2008 [QUOTE=mirital;399873]- Ja dat is juist de punt is een punt, maar niet altijd,\r\n voor mij zou het interesant zijn als de punt onder Microsoft Office Exel ook een punt is.\r\n- Zover ben ik al geraakt kun je mij wat verder helpen? \r\n (Klok, taal en regio) - (Toetsenbord of andere) - (Toetsenborden en talen) - \r\n (Toetsenborden wijzigen...) - en dan weet ik het nietmeer :([/QUOTE]\r\n\r\nAls je exel gebruikt dan kan je as je een kolom met cijfers hebt de kolomen selecteren op de getal of valuta. Met je rechter muis knop selecteer je in het menu voor de cellen die je wilt valuta of getal. daar krijg je weer keuzes voor de weergave van je cel. selecteer daar of je punt of komma wilt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 27 juli 2008 Het is niet de bedoeling dat telkens ik in Exel ga cellen, rijen of kolomen moet opmaken om van de komma een punt te maken. Toch bedankt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen