Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

- Ja dat is juist de punt is een punt, maar niet altijd,\r\n voor mij zou het interesant zijn als de punt onder Microsoft Office Exel ook een punt is.\r\n- Zover ben ik al geraakt kun je mij wat verder helpen? \r\n (Klok, taal en regio) - (Toetsenbord of andere) - (Toetsenborden en talen) - \r\n (Toetsenborden wijzigen...) - en dan weet ik het nietmeer :(
Link naar reactie
[QUOTE=mirital;399873]- Ja dat is juist de punt is een punt, maar niet altijd,\r\n voor mij zou het interesant zijn als de punt onder Microsoft Office Exel ook een punt is.\r\n- Zover ben ik al geraakt kun je mij wat verder helpen? \r\n (Klok, taal en regio) - (Toetsenbord of andere) - (Toetsenborden en talen) - \r\n (Toetsenborden wijzigen...) - en dan weet ik het nietmeer :([/QUOTE]\r\n\r\nAls je exel gebruikt dan kan je as je een kolom met cijfers hebt de kolomen selecteren op de getal of valuta. Met je rechter muis knop selecteer je in het menu voor de cellen die je wilt valuta of getal. daar krijg je weer keuzes voor de weergave van je cel. selecteer daar of je punt of komma wilt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...