Ga naar inhoud

Age of empires 3 + expansion

Aanbevolen berichten

hey,\r\n\r\nik heb net succesvol de game AOE 3 + uitbreiding geinstalleerd..\r\nnu wil ik het spelen en krijg de volgende foutmelding:\r\n\r\nAge of empires 3 werkt niet meer... \r\ndetails van het probleem:\r\n\r\n[QUOTE]Probleemhandtekening:\r\n Gebeurtenisnaam van probleem: APPCRASH\r\n Naam van de toepassing: age3.exe\r\n Versie van toepassing: 4.106.1215.3348\r\n Tijdstempel van toepassing: 45830e09\r\n Naam van foutmodule: StackHash_079d\r\n Versie van foutmodule: 0.0.0.0\r\n Tijdstempel van foutmodule: 00000000\r\n Uitzonderingscode: c0000005\r\n Uitzonderingsmarge: 00000000\r\n Versie van besturingssysteem: 6.0.6000.2.0.0.768.3\r\n Landinstelling-id: 1043\r\n Aanvullende informatie 1: 079d\r\n Aanvullende informatie 2: 6958378323d7b4b12192563467a7de21\r\n Aanvullende informatie 3: b20f\r\n Aanvullende informatie 4: b9172212035aa54a7ca73773934e5780[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nnu dus de vraag... wie snapt hier iets van :S en wie weet er een oplossing op? :(\r\nzou graag dit spel gaan spelen, want hij lijkt mij super! net zoals de vorige delen :D\r\n\r\ngroeten,\r\nen bij voorbaat al bedankt!
Link naar reactie
ik heb age of empires 3 nu gereinstalled... en de update gedownload.... nu werkt het spel ;) \nmaar de deinstall ging erg vaag... en nu ziet de computer de uitbreiding er nog op staan... deinstallen lukt niet... reinstallen lukt ook niet :O\ndeze melding krijg ik:\nerror number: 0x800340702\ndescription: failed to load DLL:firewallinstallhelper\n\nsetup will now terminate....\n\nweet iemand hoe ik het spel toch gedeinstalleerd krijg en hoe ik deze error dus kan verhelpen? \nde uitbreinding is trouwens WarChiefs...\n\nmvg ;)
Link naar reactie
[QUOTE=Maximinus;401254]Systeem herstel van voor de gehele instalatie??[/QUOTE]\nokeej... ik heb het oudste herstelpunt genomen [zie bijlage]\nage of empires 3 stond er nog steeds op :( en liet zich weer niet deinstalleren... dus alles er maar gewoon handmatig afgegooid...\nen nog ziet de pc age of empires 3 op me pc staan... en wilt ie nog niet deinstalleren..... \n\nwhat to do, what to do ;(
Link naar reactie
jup ik heb vista ;) :D\nmaar regcleaner werkt ;)\n\nheb nog ff wat gegoocheld... en dit gevonden : [url]http://www.pchelper.nl/forum/lofiversion/index.php/t47722.html[/url]\nhier zeiden ze dus ook register te cleanen... heb dit met 3 programma\'s gedaan + herstelpunt gebruikt...\nnu kan ik eindelijk opnieuw installeren... maar nu werkt de patch weer niet ....\nAAAAAARGH :P\nnu zegt ie dit weer:\n[QUOTE]there is a problem with your game installation. You may need to reinstall the game to fix it..[/QUOTE]\n\nen bij opstarten zegt ie dit:\n[QUOTE]initialization Failed\nCould not load DATAPX.BAR[/QUOTE]\n\nzo jammer dat het spel zó moeilijk doet ;( want het is echt een superspel!!!!
Link naar reactie
[QUOTE=StillBorn;401480]jup ik heb vista ;) :D\r\nmaar regcleaner werkt ;)\r\n\r\nheb nog ff wat gegoocheld... en dit gevonden : [url]http://www.pchelper.nl/forum/lofiversion/index.php/t47722.html[/url]\r\nhier zeiden ze dus ook register te cleanen... heb dit met 3 programma\'s gedaan + herstelpunt gebruikt...\r\nnu kan ik eindelijk opnieuw installeren... maar nu werkt de patch weer niet ....\r\nAAAAAARGH :P\r\nnu zegt ie dit weer:\r\n\r\n\r\nen bij opstarten zegt ie dit:\r\n\r\n\r\nzo jammer dat het spel zó moeilijk doet ;( want het is echt een superspel!!!![/QUOTE]\r\n\r\nHet is absoluut niet slim om regcleaner te gebruiken in Vista hoor! Regcleaner is daar niet voor bedoelt, het register van Vista is deels anders geschreven waardoor het kan zijn dat Regcleaner waarden uit het register verwijderd die niet weg hadden gemogen....
Link naar reactie
[QUOTE=StillBorn;401491]hmm okee :S\r\nbedankt voor de tip Qpc!! \r\nenige manier op te achterhalen of er wat is verwijderd... wat niet had gemogen? :S\r\nregister kennis = 0 :o[/QUOTE]\r\n\r\nNee, dat merk je pas (te laat) als dingen niet meer werken zoals ze horen te werken. Als de backup-functie van Regcleaner aanstond, dan kan je als het goed is wel de wijzigingen die je gemaakt hebt ongedaan maken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...