Anoniem2 Geplaatst: 25 juli 2008 Delen Geplaatst: 25 juli 2008 Is het gebruikelijk dat software ontwikkelaars het (gekochte) gebruik beperken tot een bepaalde tijd?\r\nCorel geeft aan, dat je 2 jaar na aankoop, je produktcode niet meer geldig is indien je opnieuw wilt installeren. Ook krijg je geen nieuwe code.\r\nWie heeft hier ook ervaring mee?\r\nEn wat is hier tegen te doen?\r\nfirst-one Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 25 juli 2008 [QUOTE=first-one;399465]Is het gebruikelijk dat software ontwikkelaars het (gekochte) gebruik beperken tot een bepaalde tijd?\r\nCorel geeft aan, dat je 2 jaar na aankoop, je produktcode niet meer geldig is indien je opnieuw wilt installeren. Ook krijg je geen nieuwe code.\r\nWie heeft hier ook ervaring mee?\r\nEn wat is hier tegen te doen?\r\nfirst-one[/QUOTE]\r\nAls dat zo is dan kan je in ieder geval dat product weigeren, en dat is belangrijk genoeg.\r\nDaarnaast kun je overal je mening (zoals je hier deed) duidelijk maken, zodat dit soort praktijken bekend worden, en mensen op tijd naar alternatieven gaan zoeken, en goede open source programma\'s de leemtes kunnen opvullen.\r\n\r\nWat jou als werknemer nooit zal lukken, namelijk jouw bijdrage in een bedrijf maar een bepaalde periode tegen het loon dat je krijgt bruikbaar maken, dat kunnen dit soort bedrijven wel met hun product, en is een oneerlijke handelsverhouding.\r\nKoop het spul dus niet zou ik zeggen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 26 juli 2008 Over welke versie van PSP hebben we het? \r\nDus graag versienummer ? Heb je een cd of een downloadversie?\r\nGebruik al jaren PSP v7 en die werkt zelfs via een netwerk.\r\nBij herinstallatie nooit gezeur gehad over registratie / activatiecodes. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 26 juli 2008 Ik gebruik X2 en kan er in de licenties niets van terug vinden,ook psp 7 heb ik jaren gebruikt zonder problemen maar ja hoe breng je fabels in de wereld . Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 26 juli 2008 Je kan bij mij de correspondentie en aankoopbonnen/afwijzing nalezen.\r\nPSP 10 is een upgade (download) geweest van PSP 9.\r\nIk bezit ook de PaintShop Xtras, 2 stuks op cd. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 26 juli 2008 Dit zijn geen fabels. Je kan van mij de correspondentie met corel krijgen.\r\nIk heb PSP 10 bij corel gekocht op 18-10-2005 als download versie (voor de gekochte upgade van PSP 9)en de Xtras op 2 cd erbij ontvangen.\r\nNu wilde ik, na een crash, mijn computer opnieuw inrichten, met PSP 10.\r\nDe toen geleverde Key werd bij activatie geweigerd. Dus een support mail gemaakt voor een nieuwe. Tijdens het versturen kwam er meteen antwoord dat er geen support meer werd gegeven op producte die 2 jaar na aankoop zijn. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 26 juli 2008 Ik heb van middag op de pc van mijn dochter psp 9 opnieuw geinstaleerd en het werkt zonder probleem. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 29 juli 2008 Gisteren opnieuw kontakt gemaakt met corel, nu per telefoon.\r\neerst werd er op gewezen dat er geen ondersteuning meer werd gegeven op PSP10.\r\nNa doorpraten is er nu weer 3x dezelfde key vrijgegeven.\r\nIk kan mijn afbeeldingen weer bewerken.\r\nAllemaal bedankt voor het meekijken/denken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 29 juli 2008 Dat is uiteindelijk dan toch netjes. Fijn voor je. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen