Ga naar inhoud

PaintShopPro10

Aanbevolen berichten

Is het gebruikelijk dat software ontwikkelaars het (gekochte) gebruik beperken tot een bepaalde tijd?\r\nCorel geeft aan, dat je 2 jaar na aankoop, je produktcode niet meer geldig is indien je opnieuw wilt installeren. Ook krijg je geen nieuwe code.\r\nWie heeft hier ook ervaring mee?\r\nEn wat is hier tegen te doen?\r\nfirst-one
Link naar reactie
[QUOTE=first-one;399465]Is het gebruikelijk dat software ontwikkelaars het (gekochte) gebruik beperken tot een bepaalde tijd?\r\nCorel geeft aan, dat je 2 jaar na aankoop, je produktcode niet meer geldig is indien je opnieuw wilt installeren. Ook krijg je geen nieuwe code.\r\nWie heeft hier ook ervaring mee?\r\nEn wat is hier tegen te doen?\r\nfirst-one[/QUOTE]\r\nAls dat zo is dan kan je in ieder geval dat product weigeren, en dat is belangrijk genoeg.\r\nDaarnaast kun je overal je mening (zoals je hier deed) duidelijk maken, zodat dit soort praktijken bekend worden, en mensen op tijd naar alternatieven gaan zoeken, en goede open source programma\'s de leemtes kunnen opvullen.\r\n\r\nWat jou als werknemer nooit zal lukken, namelijk jouw bijdrage in een bedrijf maar een bepaalde periode tegen het loon dat je krijgt bruikbaar maken, dat kunnen dit soort bedrijven wel met hun product, en is een oneerlijke handelsverhouding.\r\nKoop het spul dus niet zou ik zeggen.
Link naar reactie
Dit zijn geen fabels. Je kan van mij de correspondentie met corel krijgen.\r\nIk heb PSP 10 bij corel gekocht op 18-10-2005 als download versie (voor de gekochte upgade van PSP 9)en de Xtras op 2 cd erbij ontvangen.\r\nNu wilde ik, na een crash, mijn computer opnieuw inrichten, met PSP 10.\r\nDe toen geleverde Key werd bij activatie geweigerd. Dus een support mail gemaakt voor een nieuwe. Tijdens het versturen kwam er meteen antwoord dat er geen support meer werd gegeven op producte die 2 jaar na aankoop zijn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...