Ga naar inhoud

Nieuwe pc, hulp gevraagd.

Aanbevolen berichten

Nou ben ik zelf een leek wat het betreft pc`s in elkaar zetten, dus daar wil ik ook niet aan beginnen, dus koop ik liever een pc waar alles al in zit en op zit.\r\n\r\nDus wou ik graag weten, of het volgende een beetje goed is, voor een game pc:\r\n\r\n-Behuizing Antec MINI P180 Zwart minitower No PSU \r\n- Zalman 600 Watt (ZM600-HP) \r\n- Foxconn P35AP-S, CF, GLan, Dual-DDR2+3, 2xPCI-E Soc775 C2Q \r\n- Intel Core 2 Duo E8400 3,00GHz 1333fsb 6MB Box S775 \r\n- 2GB (2x1GB) OCZ DDR3-1600 Platinum OCZ3P16002GK \r\n- WD 500GB SATA2 7200rpm 16mb p/n: WD5000AAKS \r\n- All-in-One interne cardreader ZWART 3.5\" \r\n- SATA DVD-brander Samsung SH-S203D 20x Zwart bulk \r\n- Asus GeForce EN9800GTX/HTDP 512MB PCI-E 2xDVI \r\n\r\n\r\nDit zijn de dingen die ik heb doorgekregen, heb er helaas niet zoveel verstand van, enigste wat ik graag wil, is een pc om games op te kunnen spelen zoals call of duty 4/ world of wacraft etc.\r\n\r\nAlvast hartelijk bedankt voor eventuele reacties.
Link naar reactie
Ik zou qua videokaart liever de HD4850 nemen, is voordeliger en minstens even goed.\r\nQua harddisk zou ik de 640GB Samsung Spinpoint F1 nemen, omdat die razendsnel is.\r\nQua moederbord zou ik er eentje nemen met een modernere, Intel P45 chipset.\r\n\r\nWaarom eigenlijk zo\'n dure minitower? Neem een Antec Sonata III (miditower) en je hebt een ultrastille kast waar ook nog een prima 500W Earthwatts voeding in zit.\r\n\r\nTenslotte, bij wie ga je het spul kopen (website)?
Link naar reactie
Bij Yorcom.nl die heeft hem in een te koop, en zoals ik al zei, ben een leek op het gebied van computers samenstellen, ben dus zeer blij en dankbaar voor jullie reacties.\r\n\r\n\r\nEdit:\r\nHij staat bij Computer assortiment/Intel GAME PC.\r\n\r\nAangezien die zaak voor mij het dichtstbij is, woon zelf in Schiedam, leek het mij ook handiger met garantie, nogmaals bedankt.
Link naar reactie
[quote=Bkcd;399322]Nou ben ik zelf een leek wat het betreft pc`s in elkaar zetten, dus daar wil ik ook niet aan beginnen, dus koop ik liever een pc waar alles al in zit en op zit.\n \nDus wou ik graag weten, of het volgende een beetje goed is, voor een game pc:\n \n-Behuizing Antec MINI P180 Zwart minitower No PSU \n- Zalman 600 Watt (ZM600-HP) \n- Foxconn P35AP-S, CF, GLan, Dual-DDR2+3, 2xPCI-E Soc775 C2Q \n- Intel Core 2 Duo E8400 3,00GHz 1333fsb 6MB Box S775 \n- 2GB (2x1GB) OCZ DDR3-1600 Platinum OCZ3P16002GK \n- WD 500GB SATA2 7200rpm 16mb p/n: WD5000AAKS \n- All-in-One interne cardreader ZWART 3.5\" \n- SATA DVD-brander Samsung SH-S203D 20x Zwart bulk \n- Asus GeForce EN9800GTX/HTDP 512MB PCI-E 2xDVI \n \n \nDit zijn de dingen die ik heb doorgekregen, heb er helaas niet zoveel verstand van, enigste wat ik graag wil, is een pc om games op te kunnen spelen zoals call of duty 4/ world of wacraft etc.\n \nAlvast hartelijk bedankt voor eventuele reacties.[/quote]\n \nUiteraard moet je het zelf weten, maar ik zou geen Mini ATX -kast- willen hebben\nHet nadeel is, wanneer je later eens een ander bordje erin wilt hebben, je alleen een keus kunt maken uit Mini ATX.\nDaarbij komt dat de kast kleiner is dan gewone ATX, wat weer het nadeel heeft dat alles er krap in zit.\nOok de romspelers enz.\nEn een paar extra harde schijven erbij zetten kan ook problemen geven, wat ruimte betreft.\nZoals je zegt, om te gamen, dus wat extra koeling zal ook niet overbodig zijn.\nDat gaat allemaal wat makkelijker in gewone ATX.\nWat prijs betreft maakt het niet veel uit.\nZelf heb ik een ATX kast, van Aopen.\nBen je aan een bepaalde maat gebonden, inbouw in een kast of zo, daar dan wel op letten, achter de kast moet wel een cm of 7 vrij blijven voor de kabels en koeling.\nMaar nogmaals, moet je zelf weten wat je kiest..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...