Anoniem2 Geplaatst: 24 juli 2008 Delen Geplaatst: 24 juli 2008 Hallo,\r\n\r\nIk heb een GROOT probleem!!!\r\n\r\nMijn herstel cd van windows xp media center editie is kappot mist het volgende file:\r\nx:\\preload\\base.07.inp\r\nDat file is weg. Wie weet hoe ik het terug kan krijgen of ergens downloaden want het is heel vervelend. Van de cd zal ik hem wel niet af krijgen de cd is zwaar beschadigd zit namelijk een kleine lek in de cd (vermoedelijk zo ziet het er uit!)\r\n\r\nWie weet de oplossing???\r\n\r\nMvg Basflash Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 24 juli 2008 Maak er eens een ISO van en brand die als IMAGE, zie je gelijk of er problemen mee zijn.\r\n\r\nZo\'n melding kun je ook krijgen als je een herstelinstallatie doet en windows in het bestaande register iets mist. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 24 juli 2008 Ik heb de melding gekregen toen ik me pc op nieuw ging instaleren en heb nu tijdelijk vista is al weer bijna verlopen :S Mis weet iemand een activator Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 24 juli 2008 Er is een truukje om de trial van Vista, als de 1e 30 dagen erop zitten, met 2x 30 dagen legaal! te verlengen.Dat doe je door naar Uitvoeren te gaan (Start>Bureauaccessoires geloof ik) typ \"cmd\" druk op Enter, en geef bij de prompt \"slmgr -rearm\" (zonder de \") en Vista doet het weer 30 dagen.Dit kan je dan na 30 dagen nog 1 x doen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 25 juli 2008 [QUOTE=Anacho;399291]Er is een truukje om de trial van Vista, als de 1e 30 dagen erop zitten, met 2x 30 dagen legaal! te verlengen.Dat doe je door naar Uitvoeren te gaan [COLOR=\"Red\"](Start>Bureauaccessoires geloof ik)[/COLOR] typ \"cmd\" druk op Enter, en geef bij de prompt \"slmgr -rearm\" (zonder de \") en Vista doet het weer 30 dagen.Dit kan je dan na 30 dagen nog 1 x doen.[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nje bedoeld naar uitvoeren gaan ipv Bureauaccessoires ;)\r\n\r\nwel zit de opdrachtprompt in Bureauaccessoires Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 25 juli 2008 [quote=erix;399584]je bedoeld naar uitvoeren gaan ipv Bureauaccessoires ;)\n\nwel zit de opdrachtprompt in Bureauaccessoires[/quote]\nDaarom zei ik ook geloof ik, nietwaar? Ik heb op het moment Vista niet bij de hand, dus kan ik het niet even controleren.Ik zat trouwens te denken, misschien werkt dit niet meer met SP1, MS was er nl niet zo blij mee toen dit naar buiten kwam.Alhoewel het dus niet illegaal is. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 26 juli 2008 idd heel apart, ik wist het ook niet.\r\nmaar uiteindelijk vervalt ie dus na 90 dagen of activeren.\r\ndus microsoft maakt zich zogenaamd zorgen, maar dit soort codes kunnen ze zelf toch veranderen?\r\ndus zou idd mij ook niks verbazen als microsoft op de hoogte is dit uiteindelijk wel veranderen zal.\r\nmaar wel een goede tip voor mensen zonder licentie, uiteindelijk.\r\nwant als je een licentie hebt activeer je toch zsm of binnen een paar dagen al, al was het alleen maar om de melding ervan niet meer te krijgen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen