Anoniem2 Geplaatst: 24 juli 2008 Delen Geplaatst: 24 juli 2008 Ik heb op me laptop XP opnieuw geïnstaleerd,\r\nIs allemaal soepel verlopen.\r\n\r\nAlleen zijn de stuurprogramma\'s ook verloren gegaan:mad:\r\nvan onderandere me WiFi, Audio, \r\n\r\nIemand die weet waar ik ze vandaan kan halen. :confused: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 24 juli 2008 Installeer Aida32 en kijk welke onderdelen er in je computer zitten en zoek die dan op via google of nte als wat dutch online zegt bij de fabrikant. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 24 juli 2008 Okee bedankt :)\r\n\r\nHeb ook nog programma\'tje gevonden die alles doorzoekt, en aangeeft of je drivers up-to-date zijn of goed. en dan kan je ze gelijk downloaden als \'t nodig is.. \r\nMaar dan moet je \'t kopen -.-\' of al een Key hebben en die ga \'k dus maar even zoeken :) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 25 juli 2008 ok succes!, [ en hoe vind jje aida32]? bevalt het? Mickkg? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 25 juli 2008 [QUOTE=MickkG;399233]Ik heb op me laptop XP opnieuw geïnstaleerd,\r\nIs allemaal soepel verlopen.\r\n\r\nAlleen zijn de stuurprogramma\'s ook verloren gegaan:mad:\r\nvan onderandere me WiFi, Audio, \r\n\r\nIemand die weet waar ik ze vandaan kan halen. :confused:[/QUOTE]\r\n\r\nBij de maker van die laptop, kun je altijd de drivers ophalen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen