Ga naar inhoud

2 foto's op buroblad plaatsen.

Aanbevolen berichten

Twee foto\'s, dus je wil één achtergrond (gekleurd of zo ?) met daarop twee foto\'s \"geplakt\" ?\r\n\r\nIk zeg dat zo omdat je natuurlijk maar één achtergrond-afbeelding kan hebben.\r\nEn als je twee foto\'s daarop wil, zal je met een fotobewerkings-programma de twee foto\'s in één afbeelding moeten onderbrengen, en dan als totale afbeelding (één dus) opslaan.\r\n\r\nDus heb je eerst een foto bewerkings-programma nodig.
Link naar reactie
[QUOTE=StillBorn;399064]met paint zal dit ook wel lukken,\ngewoon de 2 foto\'s kopiëren en plakken naast elkaar.... eventueel nog achtergrond kleur erachter.. opslaan en dan gebruiken als achtergrond :o[/QUOTE]\nDat wil, ik best geloven, maar makkelijk is het niet (naar mijn weten) om b.v.formaten te wijzigen.\nOok het in beeld brengen van het formaat van een heel bureaublad (1024x768 pixels, of nog groter) is niet mogelijk, behalve met scrollen, en dat is heel onpraktisch. Daarmee kan je niet snel zie hoe het er eigenlijk uit komt te zien, behalve dan met \"[I]Bitmap weergeven[/I]\", maar dan mag je weer niet bewerken.\nDaarom wilde ik Paint nog even niet noemen.
Link naar reactie
hmm ik heb het dus even geprobeerd.. de 2 foto\'s er krijgen [in 1 paint bestand] is geen probleem..\ndaarna een been afstellen hoe groot je ze wilt en qua verhouding moet toch lukken?\nen windows bureaublad rekt de foto\'s toch normaal gewoon wat op, zodat ze goed passen... want dan is het formaat ook niet erg belangrijk ;) als je maar in de buurt zit van de goede formaat..
Link naar reactie
[QUOTE=StillBorn;399081]hmm ik heb het dus even geprobeerd.. de 2 foto\'s er krijgen [in 1 paint bestand] is geen probleem..\r\ndaarna een been afstellen hoe groot je ze wilt en qua verhouding moet toch lukken?\r\nen windows bureaublad rekt de foto\'s toch normaal gewoon wat op, zodat ze goed passen... want dan is het formaat ook niet erg belangrijk ;) als je maar in de buurt zit van de goede formaat..[/QUOTE]\r\nJij wil het formaat van het uiteindelijke ding met een liniaal voor verhoudingen (procenten) wijzigen ? Ja, dat kan, maar dát is ook zo\'\'n rede waarom ik Paint juist niet fijn vind, want ik vind het zonde van de kwaliteit om én zelf- én Windows ook nog eens een keer het formaat te laten wijzigen. Verlies vind ik dat.\r\nVergeet niet dat als je nog eens twee foto\'s op een bestaande achtergrond wilt plaatsen, de twee ook nog eens van formaat wijzigen, dus dat is dan drie maal.\r\n\r\nMaar het is mogelijk, dat ben ik met je eens.\r\n\r\nToch wil ik even weten of het het plakken van [I]twee foto\'s in één afbeelding[/I] is wat de TS wil, voordat er een verhaal over Paint neergepend gaat worden.\r\n\r\nDus de vraag is[B]: [/B]gaat het om zo\'n soort bureaublad afbeelding ?\r\n[ATTACH]12692[/ATTACH]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...