Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Beste mensen,\r\n\r\ngraag uitleg ik kom er zelf niet uit.\r\n\r\nIk heb een laptop waarvan de dvd/cd drive niet meer werkt. En een PC waarvan mijn beeldscherm niet meer goed is. Ik wil dit dus combineren tot één geheel werkend systeem.\r\n\r\nIs het mogelijk om deze PC aan te sluiten op mijn laptop, zodat ik de laptop zoals ie is behoudt. Eigenlijk dus de harde schijf, dvd drive v/d PC toegevoegen aan \"deze computer\" op de laptop.\r\n\r\nVolgens mij kan ik via het thuisnetwerk deze PC zonder monitor gewoon delen, zodat de cd-dvddrive en de hdd van de PC op het netwerk komen, zodat ik deze kan toevoegen aan de netwerklocaties op de laptop. Maar kan ik dan gewoon bijv. een spel spelen op de laptop met de CD in de PC?\r\n\r\nIk zie jullie technische uitleg graag tegemoet:D
Link naar reactie
Dat moet in principe wel kunnen, maar of het ook lekker werkt is een tweede. Netwerkverbindingen zijn niet echt bedoeld om voor dit soort grappen te gebruiken.\n\nIk denk dat je dan beter met behulp van Alcohol 52% Free Edition een ISO kunt maken van de game CD/DVD, en die dan met datzelfde programma op de laptop gebruiken in een virtueel station.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...