Anoniem2 Geplaatst: 23 juli 2008 Delen Geplaatst: 23 juli 2008 Hallo forumers,\r\n\r\nMijn computer bevat op dit moment 1gig aan werkgeheugen, verdeeld over 2 slots(van de 3) op het moederbord.\r\n\r\nNu dacht ik even een geheugen upgrade te gaan doen, echter wanneer ik geheugen in alle 3de sloten stop krijg ik geen beeld via de monitor de computer gaat echter wel aan.\r\n\r\nWanneer ik 2 modules erin stop blijkt het wel te werken.\r\nDus dan kan het niet aan een defecte geheugen module liggen, kan het zijn dat mijn moederbord dit niet ondersteunt?\r\n\r\nIk heb een ASUS P4PE moederbord:)\r\n\r\nAlvast bedankt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 23 juli 2008 Hoe groot is die nieuwe module? Zou kunnen zijn dat er een beperking is van 512 per module. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 23 juli 2008 Alle modules dienen van dezelfde grootte te zijn. Dus niet 2 modules van 512Mb en 1 van 256Mb erbij. Het beste is ook nog als de modules gelijk zijn van eigenschappen en van het zelfde merk en type. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 23 juli 2008 Ik zou niet weten waarom ongelijke modules niet zouden werken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 23 juli 2008 [QUOTE=dutch-online;398996]de grootste wel het dichtst bij de processor zetten\r\n\r\nals je verschillende modules hebt[/QUOTE]\r\n\r\nHe dit werkt! bedankt!!!\r\n\r\nDe grootste module dichts bij de processor zetten en het werkt! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen