Hallo\r\n\r\nOp onze oudere pc met XP werkt de spelletjes pagina Zylom niet meer.\r\n\r\nAls we daar een spel aanklikken gebeurt er helemaal niks en links onder in de balk zie ik iets staan van javascript popup of zoiets.\r\n\r\nDe popup beveiliging is uitgeschakeld dus normaal moet er wel een venster komen maar die komt er nu niet.\r\n\r\nAlle Java heb ik verwijderd en ik heb de Java 5.0 er nieuw opgezet heeft ook niet geholpen.\r\n\r\nIk had namelijk een Panda Antivirus 2008 voor 30 dagen er op gezet om dat huidge scanner bijna aan vervanging toe is en sindsdien is het probleem eigenlijk begonnen.\r\n\r\nInmiddels is Panda verwijderd maar het probleem blijft.\r\n\r\nToen had ik besloten om een systeemherstel te doen maar ook dat werkt helaas niet,als ik via start alle programma\'s bureauaccessoires en dan naar systeemherstel ga komt er geen schermpje maar soms wel alleen dan is die wit/blanco met niks erin dus ook dat werkt niet.\r\n\r\nDe tijdklok rechts onder in de balk werkt ook al een tijdje niet goed en moet je al door opnieuw instellen wat we nu niet meer doen om dat het toch niet helpt.\r\n\r\nWie heeft een oplossing voor dit probleem?.\r\n\r\nPascal
Vraag
Anoniem2
Link naar reactie
17 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen