Ga naar inhoud

Geluid uit maar 1 boxje

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk heb sinds gisteren mijn PC weer werkend, met een nieuw moederbord, maar ik krijg maar geluid uit 1 van mijn 2 boxen. Ik heb al verschillende muziekapplicaties geprobeerd. Aangezien mijn moederbord nieuw is en ik allebei de geluidsaansluitingen heb geprobeerd kan ik me niet voor stellen dat het een hardware probleem is. Ook heb ik al verschillende sets boxjes geprobeerd maar het blijft maar uit 1 boxje komen. Bij mijn geluidsinstellingen lijkt alles gewoon goed te staan (want de balans instellingen staan in het midden).\r\nHeeft iemand enig idee hoe ik dit probleem zou op kunnen lossen?\r\n\r\nBij voorbaat dank,\r\n\r\nIvo
Link naar reactie
Je boxjes hebben waarschijnlijk een 3,5 mm jack als hieronder.\nAls je het volume van de boxjes half zet, en je raakt met iets van metaal tussen je vingers (sleuteltje, naald e.d.) beide uiterste puntjes van de plug apart aan (pijltjes), hoor je dan voor beide kanalen apart een brom ?\n\nZo ja, dan werken de boxjes zelf.\n\n[ATTACH]12689[/ATTACH]
Link naar reactie
Ok ik heb het probleem nu opgelost. Ik heb ontdekt dat als ik de audiopoort aan de voorkant van mijn kast en de audiopoort aan de achterkant allebei aansluit, er maar mono geluid uit beide komt. Nu ik de poort aan de voorkant niet meer heb aangesloten komt er uit de achterkant gewoon stereo geluid. Is het normaal dat je bij sommige moederborden maar 1 van de 2 poorten kan aansluiten? Het gaat hier om een Asrock P4i65G
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...