Ga naar inhoud

Lacie HardDisk en Medion PC combinatie

Aanbevolen berichten

Hallo hallo,\r\n\r\nIk ben aan het shoppen voor een externe harde schijf. :)\r\n\r\nNu heb ik een Medion 8800 pc en wil ik eigenlijk gebruik maken van de uitsparing bovenop de pc (om ruimte om mijn bureau te houden) waar bijv. de MD 90101 externe harde schijf van 500 GB in past. Deze schijf is echter een stuk duurder dan de Lacie 500 GB.\r\n\r\nDe vraag is nu of iemand gebruik maakt van deze combinatie (Medion PC en Lacie) en mij kan vertellen of de Lacie in de uitsparing past, en misschien ook wel op die manier aangesloten kan worden, want de aansluiting lijkt hetzelfde....\r\n\r\nAlvast bedankt voor de hulp!\r\n\r\nmet vriendelijke groet,\r\n\r\nRoger
Link naar reactie
Hoi,\nHet lijkt mij sterk dat dit lukt, ik bezit een PC van Aldi de \"MD 8830\" waarvan de uitsparing aan de binnenzijde is voorzien van een verdikking, die precies in het huis van de externe schijf valt, type: \"HDDrive 2 GO 500 GB\", bovendien kan ik mij niet voorstellen, dat de Medion duurder is, mijn schijf kost namelijk: €89,-\n\nmvrgr,\n\nArie49
Link naar reactie
Hoi Arie,\r\n\r\nbedankt voor de snelle reactie!\r\n\r\nDan ben ik heel benieuwd waar deze te koop is voor die prijs! :D\r\n\r\nBij Medion zie ik de MD (90101) 500GB voor 120 euro. De Lacie (design by Neil Poulton) heb ik voor 90 euro gespot.\r\n\r\nGraag hoor ik van u waar u de harde schijf heeft kunnen aanschaffen voor die prijs.\r\n\r\n\r\nmet vriendelijke groet,\r\n\r\nRoger
Link naar reactie
Ze zijn er ook nog wel goedkoper. Ik heb er zelf een gekocht voor 59 euro. Was wel een openingsaanbieding. Maar voor 63 euro zijn ze sowieso te koop. Dat spul wordt de laatste tijd rap goedkoper.\n\n[url]http://www.azerty.nl/8-215-41023/elements-wde1u5000e.html[/url]\n[url]http://tweakers.net/pricewatch/155215/western-digital-elements-wde1u5000e-500gb.html[/url] (zelfs 61 euro)
Link naar reactie
Ja, klopt. Nu ben ik niet zo bekend met Western Digital, maar zal vast ook prima zijn. \r\n\r\nPunt is dat ik zo weinig mogelijk ruimte wil verspillen aan apparatuur op mijn bureau. De uitsparing op mijn Medion 8800 lijkt daarvoor de ultieme oplossing (zei het een wat duurdere inderdaad) \r\n\r\nMisschien moet ik nog even verder shoppen naar een HDD die klein is en dus ook in de uitsparing kan liggen...
Link naar reactie
[QUOTE=Mister_Harley;398523]Hoi Arie,\n\nbedankt voor de snelle reactie!\n\nDan ben ik heel benieuwd waar deze te koop is voor die prijs! :D\n\nBij Medion zie ik de MD (90101) 500GB voor 120 euro. De Lacie (design by Neil Poulton) heb ik voor 90 euro gespot.\n\nGraag hoor ik van u waar u de harde schijf heeft kunnen aanschaffen voor die prijs.\n\n\nmet vriendelijke groet,\n\nRoger[/QUOTE]\n\n\nHoi Roger,\n\nIk heb mijn schijf 2 maand geleden bij de Gamma gekocht (aanbieding), volgens mij lagen er een paar weken terug nog exemplaren, dus je zou nog kunnen kijken, ook Aldi heeft dit type regelmatig in de verkoop, behalve voordeel ten aanzien van ruimtebesparing, heb je met dit passende model een behoorlijke snelheids verhoging door de SATA aansluiting.\n\nMvrgr,\n\nArie
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...