Anoniem2 Geplaatst: 21 juli 2008 Delen Geplaatst: 21 juli 2008 mijn boksen (ingebouwd in scherm) kraken ontzettend. Enkel wanneer muziek heel stil staat verdwijnt het kraken. Het geluid door de koptelefoon is perfect. Ik vermoed dus dat er geen probleem is aan de geluidskaart en de instellingen. Weet iemand raad? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 21 juli 2008 Te hoog volume ingesteld zodat de versterker wordt overbelast?\r\nIs dit pas of altijd al?\r\n\r\nHerinstalleer eens de audiodrivers. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 21 juli 2008 volume staat ok, ik vind geen zuivere klank wanneer ik de volume en volume van lijn verschuif. \r\nGeen audiosoftware voor handen :( Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 21 juli 2008 Ophalen op de site van de fabrikant van de monitor of laptopbakker?, weet niet welke het probleem geeft.\r\nOf de driver cd even opzoeken? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen