Anoniem2 Geplaatst: 21 juli 2008 Delen Geplaatst: 21 juli 2008 De USB-poorten van mijn laptop, een ACER Travelmate 4000 werken opeens niet meer. De muis, de printer en de reader-card reageren nit meer en vaak komt de melding \"USB-apparaat wordt niet herkend\". Systeemherstel reeds toegepast en de laptop opnieuw geinstalleerd, maar helaas zonder resultaat. Volgens ACER en andere computerbedrijven heeft mijn laptop een nieuw moederbord nodig wat zeker 300 tot 600 euro gaat kosten en dan nog het arbeidsloon. Mijn laptop is net 3 jaar oud en heeft al een 2e reparatie nodig, terwijl ik er zo zorgvuldig mee omga. Volgens een vriend van mij staat er toch genoeg spanning op de USB-poorten, heeft hij gemeten. Als ik de computer wil afsluiten, dan krijg ik de melding \"Windows wordt afgesloten\", maar vervolgens blijft hij maar staan op het scherm en moet ik hem zelf uitzetten! Begrijp er helemaal niets meer van en ben bang dat ik moet gaan sparen voor een nieuwe laptop. Het probleem is plotseling ontstaan. Ik had mijn laptop uitgezet en toen ik hem later weer aanzette werkten de USB-poorten plotseling niet meer. Weet iemand misschien raad? Er zit geen virus op, dat heeft die vriend ook gecheckt. Bij voorbaat dank aan degene die mij in duidelijke taal zou kunnen vertellen wat of hoe! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 22 juli 2008 Neem hier eens een kijkje : [URL=\"http://www.techsupportforum.com/hardware-support/motherboards-bios-cpu/46046-usb-not-working.html\"]USB not worinkg[/URL]\r\nMischien werkt dat, helaas is registratie wel eerst vereist :(\r\n\r\nSucces Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen