Anoniem2 Geplaatst: 21 juli 2008 Delen Geplaatst: 21 juli 2008 Ik heb net gisternacht een nieuwe laptop hier binnengekregen met de mogelijkheid van Home Premium te upgraden naar Ultimate.\nIs dit zinvol of niet?\nHet kost wel weer centen. Maar als dat echt een voordeel is...\nHeeft iemand er misschien ervaring mee?\n\nMvg,\nSimon (Linkforsoad) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 21 juli 2008 ik ben al heel wat aan het zoeken geweest.\nBen er achter gekomen dat Ultimate wel zinvol is in mijn geval ;)\nO.a. vanwege het aanmelden op een domein.\ndus heb al gekozen.\nSorry voor dit topic iig. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 21 juli 2008 Het domein aanmelden is de reden dat ik het wil doen.\nIk kan hem voor een prikkie krijgen. en heb genoeg geld ervoor. Dus 1 reden is voor mij al genoeg om over te gaan... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 21 juli 2008 Wil geen oordeel geven, vergelijking op deze site:\r\n[url]http://www.microsoft.com/netherlands/windows/products/windowsvista/editions/n/choose.mspx[/url]\r\n\r\nGr... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 22 juli 2008 dat klopt. Maar hier speelt geld geen rol. De redenen daarvoor kan ik niet vertellen. Maar we hebben geen illegaal spul hoor ;) En de domein aanmelding heb ik echt wel nodig. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 22 juli 2008 Aanmelden op een domein. Ik heb hier een domein ipv werkgroep... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 23 juli 2008 De netwerkfuncties van Ultimate zijn uitgebreider dan in Home Premium. Je kunt dan kennelijk een domein aanmaken en beheren. Een domein is de `overtreffende trap` van een thuisnetwerkje.\r\n\r\nVoor het doorsnee `huis en tuin` gebruik van een PC is de aanschaf van Ultimate echt overbodige luxe ofwel overkill. Als dit niet zo was had MS geen Home Premium hoeven uit te brengen.\r\n\r\nAan jou de keuze. Wil ´t neusje van de zalm of ben je tevreden met de `staart`. Zit je goed in de `slappe was´ houd niets je tegen de Ultimate versie aan te schaffen. De vraag blijft of je de extra functionaliteit ooit zult gebruiken....\r\n\r\nGenoeg `beeldspraak´, Gr. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 24 juli 2008 Ik heb hier nu toch ultimate liggen...\nWaarom? Ik heb een domein-netwerkje hier.\nDus geen werkgroep.\nXP Home gebruik ik ook niet omdat dat ook niet kan op een domein... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen