Anoniem2 Geplaatst: 20 juli 2008 Delen Geplaatst: 20 juli 2008 Via een vriend, een mooi programma gekregen wat perfect is voor als je een netwerk hebt met pc\'s op verschillende verdiepingen/in verschillende ruimtes.\r\n\r\n[url]http://www.tightvnc.com/download.html[/url]\r\n\r\nJe moet het wel op iedere pc installeren en je wachtwoord instellen, maar je kunt er eenvoudig alle pc\'s mee overnemen in je netwerk.\r\nJe kunt het beeldscherm \'inporteren\' naar de pc waar je mee werkt op het moment.\r\n\r\nJe hoeft niet meer naar boven/beneden om een pc uit te zetten, iets op te slaan op een andere pc.\r\n\r\nOK, het is wel wat vergelijkbaar met de functie die in XP zit, om een pc over te nemen. Maar het werkt goed.\r\n\r\nMisschien is iemand anders er blij mee Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 21 juli 2008 Een soort RealVNC, UltraVNC dus.\nZelf hier Radmin en TeamViewer voor buitenaf.\nWerkt prima. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 22 juli 2008 Ik gebruik LogMeIn voor binnen en buitenaf, voor de computer die je wilt besturen is software vereist, voor de computer waarvan je de computer wilt besturen is geen software vereist, goed stevig beveiligd, en de PRO versie heeft ook nog een filetransfer programma.\r\n\r\nJe kan inloggen doormiddel van internet of via IP:poort, weet de poort niet meer :o Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 22 juli 2008 LogMeIn is leuk voor Windows.\nLinux of Mac? Dan wordt het teamviewer ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 23 juli 2008 Voor het besturen van een andere computer gebruik ik gewoon verbinding maken met extern bureaublad van Microsoft. Ik gebruik Vista Home Premium Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 23 juli 2008 Dan moet dat wel in je systeem zitten. En niet iedere XP of Vista heeft het! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 26 juli 2008 voor de computer die je wilt besturen is software vereist, voor de computer waarvan je de computer wilt besturen is geen software vereist, goed stevig beveiligd, en de PRO versie heeft ook nog een filetransfer programma. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen