Anoniem2 Geplaatst: 20 juli 2008 Delen Geplaatst: 20 juli 2008 Hallo allemaal\r\n\r\nIk heb nu eindelijk een redelijke gamepc en een geschikte geluidskaart :D<;:o) maar ik zou graag een 5.1 boxensetje willen aanschaffen en ik weet nog niet echt welke:-?. De prijs moet ergens tussen de 40 en 70€ zitten (het liefst geen creative boxjes)\r\n\r\nEn nog een ander vraagje, ik heb nu die 7.1 realtek hd geluidskaart, maakt een externe geluidskaaart (pci) het geluid ook nog mooier of maakt dat tegenwoordig niet meer uit?\r\n\r\nalvast bedankt :D Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 27 juli 2008 1. Logitech 530 speakerset 5.1 klinkt goed (creative heeft mijn voorkeur) prijxs € 69.95\r\n2. Ik denk dat je een onboard geluidkaart hebt en een pci geluidkaart (intern) wilt aanschaffen, draai je vista dan zou ik creative FX kaart halen is de enigste waar drivers voor te vinden zijn voor vista. Draai je Xp dan kan je een soundblaster audigy 2 ZS voor weinig halen. Vergeet je onboard geluidskaart in de bios niet uit te schakelen.\r\n\r\nIk heb nog een logitech 530 5.1 boxenset leggen in de kast, ik ben zelf namelijk op creative t20 boxen overgestap ivm beperkte ruimte. Voor 40 euro mag ie weg maar je moet hem wel op komen halen in Rijswijk ZH. Setje is prima zelfs op een onboard geluidskaart.\r\n\r\nIntresse mail dan effuh.... [email]blafkaak@live.nl[/email] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2008 tnx maar ik vind Rijswijk net wat te ver weg, woon zelf in Friesland Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2008 Logitach X-540: [url]http://www.redcoon.nl/index.php/cmd/shop/a/ProductDetail/pid/B124186/cid/8035/refId/[/url]\r\n\r\nwaarom trouwens geen Creative?\r\n[url]http://www.4launch.nl/shop/product/049341/creative-speakerset-inspire-t6100-5-1-nl[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 11 augustus 2008 de logitecht 530 staat r ook op voor 50 euro.ook 5.1. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen