Anoniem2 Geplaatst: 20 juli 2008 Delen Geplaatst: 20 juli 2008 Hallo,\r\n\r\nIk wil graag binnen nu en een maand een nieuwe laptop kopen. Ik heb eigenlijk alleen niet echt een idee wat erin moet zitten. De laptop moet redelijk snel kunnen werken en ook de wat zwaardere programma\'s aankunnen (denk aan vectortekenprogramma\'s, etc.) Wat raden jullie mij aan / wat raden jullie me juist af? Ik zou graag wat meer info hebben over welk merk laptop ik moet kopen en wat voor componenten erin moeten zitten. Ik wil ongeveer 800 EURO uitgeven.\r\n\r\nIk zag vanmorgen in het mediamarkt krantje de volgende laptop staan. Wat vinden jullie hiervan? Is Packard Bell ook wel aan te raden? Ik had overigens het liefst een 15,4 inch laptop.\r\n\r\nPackard Bell MH35T074\r\nMerk processor : Intel \r\nType processor : T5550 Core 2 Duo \r\nKloksnelheid : 1,83 GHz \r\nCachegeheugen : 2048 KB \r\nBustechnologie : 667 MHz \r\nIntern geheugen : 3072 MB \r\nHarde schijf : 250 GB \r\nCD/DVD (RW) : double layer DVD \r\nDiskettestation : nee \r\nGrafische kaart : SiS Mirage 3+ Graphics Engine \r\nGrafisch geheugen tot : 256 MB \r\nShared videogeheugen : ja \r\nModem : geen \r\nIEEE 1394 : nee \r\nNetwerkkaart : ja \r\nParallelpoort : nee \r\nSeriële poorten : nee \r\nUSB-poorten : 3x USB 2.0 \r\nTV-out : nee \r\nTouchpad : ja \r\nAccu : Li-ion \r\nPCMCIA : nee \r\nSchermformaat : 15,4 inch \r\nWidescreen scherm : ja \r\nBesturingssysteem : Win Vista Home Premium \r\nIRDA : nee \r\nWiFi : 802.11g \r\nGarantie : carry in \r\nGarantieduur : 12 maanden \r\nBluetooth : nee \r\nIngebouwde webcam : ja \r\nNummeriek toetsenbord : ja \r\nGeheugenkaartlezer : ja Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 20 juli 2008 En wat vinden jullie dan van een Dell laptop. Ik zag zojuist de Studio-15-serie. Is deze dan meer aan te raden? \r\n\r\nMoet ik overigens kijken naar laptops met een Intel-processor of een AMD-processor?\r\n\r\nWelke aansluitingen zijn belangrijk dat er op een laptop zitten? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 20 juli 2008 En qua prijs-kwaliteitverhouding? Welk merk is dan aan te raden? Ik zie namelijk echt door de bomen het bos niet meer met al die verschillende soorten. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen