Ga naar inhoud

laptop upgraden

Aanbevolen berichten

hallo,\r\n\r\nik heb een probleem met mijn laptop.\r\nik kan veel nieuwe games niet meer spelen op mijn laptop.:(\r\ndit vind ik heel irritant en ik zou aan iemand om advies willen vragen.\r\nik denk zelf dat ik mijn videokaart moet upgraden.\r\nkan iemand mij helpen?\r\nik heb een easynote r3500 laptop van packerd bell.\r\n\r\nalvast bedankt
Link naar reactie
In geval van laptops valt er niet veel te upgraden. Een beetje geheugen erbij of een grotere harde schijf lukt meestal nog wel, maar andere zaken is vrijwel onmogelijk. Videokaart upgraden hoort ook tot die laatste categorie.\r\n\r\nHoogstwaarschijnlijk is een nieuwe laptop de enige oplossing. Helaas.
Link naar reactie
Het upgraden van een videokaart in een laptop is in 99% van de laptops onmogelijk. Alleen als je een heel specifiek type videokaart in je laptop hebt zitten, ik kan nu niet eens op de naam komen, dan kun je dat vervangen, maar geloof me, als je zo\'n laptop hebt, dan weet je dat. Dat type is zo zeldzaam en dus ook dusdanig duur dat je dat niet zomaar in een standaard Packard Hell laptopje tegenkomt.\nEn wat losse videokaarten betreft, het gros daarvan zou fysiek niet eens in je laptop passen, omdat ze daar gewoon domweg te groot voor zijn. Dus zelfs al zou je op de één of andere manier zo\'n ding op je laptop aan kunnen sluiten, dan werkt dat nog niet.\n\nSimpel gezegd, als je een PC wilt kunnen upgraden, dan moet je geen laptop kopen, want daar valt maar bar weinig mee te doen. Het enige dat je kunt doen is een nieuwe laptop kopen, of een desktop kopen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...