Anoniem2 Geplaatst: 20 juli 2008 Delen Geplaatst: 20 juli 2008 hoi,\r\nik ben op zoek naar een installatie bestand van msn 7.5 nl maar ik kan hem nergens meer downloaden, heeft iemand een werkende link?\r\nof de installatie en zou je hem dan willen uploaden naar [url]www.mediafire.com[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 20 juli 2008 ik vindt em fijner dan 8.5 maar ik kan hem nergens meer vinden, en het is ook gestopt voor xp maar je kan als je naar die map gaan van msn dat bestandje msn.exe ofzo aanklikken en dan op win 2000 zetten en hij werkt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 20 juli 2008 Hier zo: [url]http://download.jaspervries.nl/download.php?id=24[/url]\r\n\r\nIk heb ook nog de MessPatch voor betreffende versie. Die kan ik ook nog wel ff uploaden als je die erbij wil. Laat maar weten.\r\n\r\nOverigens heb ik ook nog msn versie 6.2 liggen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 20 juli 2008 bedankt foobar. \ndie patch heb ik denk ik niet nodig anders hoor je het wel. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen