Anoniem2 Geplaatst: 19 juli 2008 Delen Geplaatst: 19 juli 2008 sinds een tijdje doet mijn laptop nogal vaag,, af en toe loopt dan de letter i vast ofzo,, dan zit ik gewoon op internet te surfen en dan ineens krijg ik in mijn adresbalk: \'iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii....\' en dat gaat zo maar door,, ook als ik in deze computer zit gebeurt dat soms en selecteerd hij dan telkens mappen met een naam die met een i begint,, het lijkt net alsof de letter i de hele tijd word ingedrukt,, ik heb laatst ook al een nieuw toetsenbord in mijn laptop geplaatst, dat was een duur grapje, en ik zit nu zelfs met een extern toetsenbord te surfen maar alsnog krijg ik dan plotseling dit probleem.\r\nik hoop dat iemand mij kan helpen!\r\n\r\nmvg Bart Gussenhoven\r\n\r\np.s. ondanks het externe toetsenbord doet het toetsenbord op de laptop het ook nog gewoon,, is er een manier om die uit te schakelen? kijken of daar het probleem aan ligt.. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 20 juli 2008 Ken je het programma CCleaner ? Zo niet, dan kun je dat om te beginnen proberen:\n\n[url]http://www.filehippo.com/download_ccleaner/[/url] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen