Anoniem2 Geplaatst: 19 juli 2008 Delen Geplaatst: 19 juli 2008 Soms wordt ik niet goed van mezelf :@\r\nLimewire plus heeft op mijn pc toestemming om langs de firewall te gaan.\r\nToch krijg ik een firewall waarschuwing. Zelfs wanneer ik mijn firewall uitschakel gebeurt er op de zoekpagina helemaal niets. Ja het balkje loopt wel vol maar er komt niets,nada, noppes te voorschijn. Had ik nou maar een ict scholing gedaan :rolleyes: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 19 juli 2008 Ik heb de laatste tijd ook alleen maar problemen met LimeWire, het is het netwerk. Ik had een paar maanden geleden geen verbinding meer 2 maanden later nog niks. Ik weet ook niet wat het is, soms doet hij het nog wel eens, maar andere keren... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 19 juli 2008 Ik gebruik het zelf niet, maar heb meerder malen gehoord dat [url=http://www.frostwire.com/]Frostwire - klik[/url] het alternatief is als Limewire het niet doet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 19 juli 2008 Frostwire is het nieuwe (OS)initiatief van de makers van Limewire nog van voor de verloren rechtszaak 2 jaar terug.\nVan Limewire wordt alles gelogt immers en staat onder toezicht.\n\nFrostwire gebruiken dus. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 20 juli 2008 Dank u Josti, Rein & Aladin. OP naar Frostwire (ap) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 20 juli 2008 (K) Whow Frostwire geinstalleerd. SUPER bedankt voor dit (G) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 20 juli 2008 Conny, Frostwire is een prima alternatief maar Limewire werkt bij mij nog prima. Let er op dat je de laatste (free) versies up-to-date houd. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 20 juli 2008 [QUOTE=Lanta;398078]Maak je ook gebruik je die standerd firewall van Windows ? Als dat het geval is moet je die [B]wel toelating [/B]geven. Ook al schakel je bv je 2 de firewall helemaal uit. Als je windows firewall blijft [B]aan staan[/B] dan laat die lime wire nog altijd niet door.\r\n\r\nAls test dan je die ook heel even uitzetten om te kijken of je iets met lime wire zou kunnen downloaden . Maar wel goed oppassen als helemaal [B] geen firwall[/B] meer hebt ben je extra kwetsbaar voor bv hackers en zo\r\n\r\n\r\nPs Conny, mag ik jou toevoegen op windows live Messenger ofwel MSN ?[/QUOTE]\r\nPs Conny, mag ik jou toevoegen op windows live Messenger ofwel MSN\r\nKom ik nooit en waarom? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 20 juli 2008 ???????????????? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 20 juli 2008 Natuurlijk heb ik de Firewall uitgeschakeld en weer ingeschakeld.\nMaar wat er nu gebeurd met jullie vindt ik geloof ik niet prettig Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 20 juli 2008 [quote=Conny;398111]\nMaar wat er nu gebeurd met jullie vindt ik geloof ik niet prettig[/quote]\nhoe bedoel je ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 20 juli 2008 Uitnodigingen voor MSN ?????????????????\nWhat\'s the intention? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 20 juli 2008 was enkel een poging van Lanta hoor. de rest waren kwoots. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 20 juli 2008 [quote=Conny;398123]Uitnodigingen voor MSN ?????????????????\nWhat\'s the intention?[/quote]\nlanta zoekt een relatie , je ben de tweede al met een aanzoek .:rolleyes: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 20 juli 2008 [quote=Lanta;398139]En [B]veronderstel[/B] dat Conny er nu eens wel zou op ingaan op men verzoek ? [/quote]\n:D:D:Ddie heeft de foto van jou nog niet gezien . Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 21 juli 2008 [quote][QUOTE=tjoekse;398131]lanta zoekt een relatie , je ben de tweede al met een aanzoek .:rolleyes:[/QUOTE]\r\n\r\n\r\n[QUOTE=Lanta;398139][B]Nee je gokt totaal fout ik heb al een relatie[/B]. Trouwens waar bemoei jij je eigenlijk leer eens om niet je neus in andermans zaken te steken. En [B]veronderstel[/B] dat Conny er nu eens wel zou op ingaan op men verzoek ? zoals jij schrijft dan gaat dat je nog geen barst aan. Leer jij nu maar eens om anderen in hun waarde te laten[/QUOTE][/quote]\r\n\r\ndegene die het hardst ontekennen........ Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 13 augustus 2008 Het schijnt dat als je \'n illigale versie van limewire pro hebt, en je update hem, je dan geen verbinding meer krijgt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 13 augustus 2008 Ook zonder updaten of zonder illegale pro versie. Ik update nooit illegale versies van programma\'s of ik download het bestand geheel met nieuw serieel nummer. LimeWire is gewoon een slecht programma, maar ik gebruikte het vroeger omdat ik Ares nog slechter vond. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen