Ga naar inhoud

limewire plus

Aanbevolen berichten

Soms wordt ik niet goed van mezelf :@\r\nLimewire plus heeft op mijn pc toestemming om langs de firewall te gaan.\r\nToch krijg ik een firewall waarschuwing. Zelfs wanneer ik mijn firewall uitschakel gebeurt er op de zoekpagina helemaal niets. Ja het balkje loopt wel vol maar er komt niets,nada, noppes te voorschijn. Had ik nou maar een ict scholing gedaan :rolleyes:
Link naar reactie
[QUOTE=Lanta;398078]Maak je ook gebruik je die standerd firewall van Windows ? Als dat het geval is moet je die [B]wel toelating [/B]geven. Ook al schakel je bv je 2 de firewall helemaal uit. Als je windows firewall blijft [B]aan staan[/B] dan laat die lime wire nog altijd niet door.\r\n\r\nAls test dan je die ook heel even uitzetten om te kijken of je iets met lime wire zou kunnen downloaden . Maar wel goed oppassen als helemaal [B] geen firwall[/B] meer hebt ben je extra kwetsbaar voor bv hackers en zo\r\n\r\n\r\nPs Conny, mag ik jou toevoegen op windows live Messenger ofwel MSN ?[/QUOTE]\r\nPs Conny, mag ik jou toevoegen op windows live Messenger ofwel MSN\r\nKom ik nooit en waarom?
Link naar reactie
[quote][QUOTE=tjoekse;398131]lanta zoekt een relatie , je ben de tweede al met een aanzoek .:rolleyes:[/QUOTE]\r\n\r\n\r\n[QUOTE=Lanta;398139][B]Nee je gokt totaal fout ik heb al een relatie[/B]. Trouwens waar bemoei jij je eigenlijk leer eens om niet je neus in andermans zaken te steken. En [B]veronderstel[/B] dat Conny er nu eens wel zou op ingaan op men verzoek ? zoals jij schrijft dan gaat dat je nog geen barst aan. Leer jij nu maar eens om anderen in hun waarde te laten[/QUOTE][/quote]\r\n\r\ndegene die het hardst ontekennen........
Link naar reactie
  • 4 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...