Anoniem2 Geplaatst: 19 juli 2008 Delen Geplaatst: 19 juli 2008 Hoi, zit hier met een laptop van mijn zus een \n\nHP Compaq nx 7400\n\nspecs: Processor: Intel Core 2 Duo T5500 / 1.66 GHz\n Ram: 2 gig\n 15.4\" TFT\n Intel GMA 950\n\nDat zijn de belangrijkste dingen denk ik!\nNu mijn zus zegt dat hij meestal ongelooflijk warm wordt.\nhier is een screenshot van de temperaturen als hij niets zwaars aan het doen is. msn en wat licht browsen\n\n[url]http://img164.imageshack.us/my.php?image=speedfanscreenshotof4.png[/url]\n\nAls er enige informatie ontbreekt zeg dan maar wat ik moet posten!\nEen screenshot als hij heel warm is heb ik nog niet, maar die komt waarschijnlijk wel.\n\nAlvast bedankt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 19 juli 2008 Laptops worden sowieso nogal snel warm. De koelers mogen graag vol gaan zitten met stof, wellicht is een schoonmaakbeurt een goed idee. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 19 juli 2008 [QUOTE=Stijn2110;397665]Hoi, zit hier met een laptop van mijn zus een \r\n\r\nHP Compaq nx 7400\r\n\r\nspecs: Processor: Intel Core 2 Duo T5500 / 1.66 GHz\r\n Ram: 2 gig\r\n 15.4\" TFT\r\n Intel GMA 950\r\n\r\nDat zijn de belangrijkste dingen denk ik!\r\nNu mijn zus zegt dat hij meestal ongelooflijk warm wordt.\r\nhier is een screenshot van de temperaturen als hij niets zwaars aan het doen is. msn en wat licht browsen\r\n\r\n[url]http://img164.imageshack.us/my.php?image=speedfanscreenshotof4.png[/url]\r\n\r\nAls er enige informatie ontbreekt zeg dan maar wat ik moet posten!\r\nEen screenshot als hij heel warm is heb ik nog niet, maar die komt waarschijnlijk wel.\r\n\r\nAlvast bedankt[/QUOTE]\r\n\r\nKan de laptop zijn warmte wel kwijt?\r\nAan de onderzijde en aan de zijkant zitten vaak sleuven waar de warmte door naar buiten kan. Als je de laptop bijvoorbeeld op een tafelkleed zet of op schoot zet, dan worden deze uitgangen vaak deels geblokkeert, waardoor de warmte niet echt goed afgevoerd kan worden. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen