Anoniem2 Geplaatst: 19 juli 2008 Delen Geplaatst: 19 juli 2008 Heb vorige week een nieuwe pc gekocht maar sinds eergister loopt ie als een bejaarde slak :(\r\nOpstarten duurt ongeveer 25min.\r\nAfsluiten duurt ongeveer 30min.\r\nOm een herstelpunt te doen moet ik minstens een half uur wachten.\r\nALLES werkt heeeeeel traag !!!!!!\r\nNet als een auto die 250km rijd, rijd deze auto(pc) 5km :confused:\r\n\r\nWeet iemand wat??????\r\n\r\nProbeer de pc opnieuw op te starten maar wacht al bijna een uur !!!!!!! (zo langzaam)\r\n\r\nBij voorbaat dank :D Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 19 juli 2008 Ik zou dat ding terugbrengen. Zo simpel (als de winkel dichtbij is...). Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 19 juli 2008 als ik um terugbreng sturen ze um eerst op naar HP Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 19 juli 2008 wat heb je er op staan voor anti-virus en anti-spyware??\r\nwat heb je voor de rest geïnstaleerd ??\r\n\r\nals dit niet het probleem is zou ik toch ook gaan voor terug brengen zoals erik ook al zegt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 19 juli 2008 [QUOTE=amphore1;397641]als ik um terugbreng sturen ze um eerst op naar HP[/QUOTE]\nGoed lezen in de voorwaarden. Vaak één of twee weken omruil-garantie.\n\nNog een mogelijkheid is een herstelpunt terugzetten, als je die hebt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 19 juli 2008 avast-prof\r\nvooor de rest geeen rareprogramma\'s, alleen voor mijn werk.\r\nHyves en msn\r\nefax heb ik ook nog gedaan (om faxen per email te krijgen) \r\nHerstelpunt heb ik gedaan maar helpt niks.\r\nHeb hyves eraf gehaald al maar.....Niks\r\nveilige modus kom ik niet in met f8 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 19 juli 2008 Die cd moet je eerst branden, heb ik dus nog niet gedaan. Was de hele week in het buitenland.\r\nMet alles wat je doet is wachten wachten wachten...\r\nWat ie gister wel deed was bestandssysteem controleren en op het eind gaf ie aan 3x:\r\n$(dan romeinse1)30 voor bestand 28090 herstellen.\r\n\r\nWat dat is weet ik niet? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 19 juli 2008 Heb net mijn paslezer van de bank eraf gehaald en pc reageerd iets sneller ??? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 19 juli 2008 Heb net office-centre gebeld en kan deze gepensioneerde slak omruilen.\r\n\r\nSUPER ADVIES !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!\r\n\r\nHad ik niet eens aan gedacht, ipv dit was ik maar aan het klooien geweest.\r\n\r\n\r\nBedankt Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen