Anoniem2 Geplaatst: 19 juli 2008 Delen Geplaatst: 19 juli 2008 NOG een probleempje,\r\nsorry guys, maar ik heb via pirate bay een optreden gedownload en het zijn bovenstaande bestanden bijeen verpakt onder Video_TS.\r\nIK kan ze echter niet op een DVD branden, ik sleep Video_TS naar alcohol120 en de bestanden komen gewoonweg niet in het bovenste scherm,\r\ngraag hulp aub, in begrijpbare taal\r\nThanks;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 19 juli 2008 alcohol is een speciaal progje wat alleen maar om kan gaan met een \"image\"\r\nje moet een image zien als een exacte kopie van een schijfje maar dan virtueel, alleen voor op de pc dus.\r\n\r\nalcohol kan geen VIDEO-TS map branden, je hebt hier \'gewone\' brand software voor nodig\r\nzoals bv nero.... heb je brand software ?? zo ja , welke Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 19 juli 2008 [attach]12656[/attach]\n\nKlik op New\n\n\n[attach]12655[/attach] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 19 juli 2008 Volgens mij moet je rechts de Video_TS map openen, en de bestanden die daarin staan slepen in het vakje met Name en het pijltje, dan zal hij hem wel pikken denk ik, succes! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 19 juli 2008 [quote=tomtom901;397817]Volgens mij moet je rechts de Video_TS map openen, en de bestanden die daarin staan slepen in het vakje met Name en het pijltje, dan zal hij hem wel pikken denk ik, succes![/quote]\ndat kan ook , t\'zal wel allebei kunnen . Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen