Ga naar inhoud

nieuwe game pc

Aanbevolen berichten

Wat vinden jullie van mijn samenstelling.\r\n\r\n# Omschrijving Prijs destijds \r\n45662 toetsenbord en muis\r\nLogitech Desktop Cordless MX 5500 Laser Draadloos, Zwart\r\n € 129,00\r\n \r\n48277 beeldscherm\r\nSamsung SyncMaster T220 22 Inch, 2 Ms, Geen Speakers, Zwart\r\n € 278,00\r\n \r\n51734 videokaart\r\nAsus ENGTX260 TOP /HTDP/896MB 896 MB, PCI-e 16x\r\n € 275,00\r\n \r\n41487 fan kast\r\nSilenX Ixtrema Pro LED Case Fan 120 Mm, LED, Blauw\r\n € 16,95\r\n \r\n41489 fan kast\r\nSilenX Ixtrema Pro LED Case Fan 120 Mm, LED, Rood\r\n € 19,00\r\n \r\n48618 kast\r\nThermaltake VI1000BWSD M9 Zwart, Geen Voeding\r\n € 72,00\r\n \r\n24434 voeding\r\nThermaltake Toughpower 750 Watt, 20+24 Pins\r\n € 117,00\r\n \r\n49067 geheugen\r\nOCZ Memory Platinum Dual Channel 4096 MB, PC8500, 1066 MHz, 5, Kit Of 2\r\n € 102,99\r\n \r\n41294 hardeschijf\r\nSamsung SpinPoint F1 1 TB, 7200 Rpm, 32 MB, S-ATA II/300\r\n € 130,95\r\n \r\n23786 processor koeler\r\nZalman CPU Koeler CNPS9500 AT Koper\r\n € 39,00\r\n \r\n44004 processor\r\nIntel Core 2 Duo E8500 3.16 GHz, 1333 MHz, 6 MB, Boxed\r\n € 162,95\r\n\r\nik wil hier alles mee doen maar het voornaamste is gamen. is de kast een beetje koel en een os hoef ik nie maar ik heb geen idee welk moederbord ik wil:S.. ik hoor graag jullie reacties
Link naar reactie
[QUOTE=jeroendw;397590]nee ik ga toch voor een nvidia want ik heb er goede ervaring mee. maar welk moederbord moet ik hier bij kiezen[/QUOTE]\r\n\r\nEn waar ga je al deze componenten op en aan bevestigen?\r\n\r\nIk zou trouwens gewoon 800MHz geheugen CL4 nemen, dit is goedkoper en over het algemeen net zo snel als 1066MHz geheugen.
Link naar reactie
[QUOTE=qpc;397706]Ook de drivers geven minder problemen in spellen dan de drivers van ATi.[/QUOTE]Wat voor ervaring qua problemen met ATi drivers in spellen heb jij precies ?!\r\n\r\nVolgens mij kan QPC het niet echt hebben dat ATi op dit moment nVidia nogal te kijken zet qua prijs/prestatieverhouding. :mrgreen:\r\n\r\nHet is ook bijzonder dat gerenommeerde reviewers als die van bijv. Anandtech met geen woord reppen over driverproblemen in hun benchmarktests met de HD4850/HD4870.
Link naar reactie
[QUOTE=obi-wan-kenobi;397717]Wat voor ervaring qua problemen met ATi drivers in spellen heb jij precies ?!\r\n\r\nVolgens mij kan QPC het niet echt hebben dat ATi op dit moment nVidia nogal te kijken zet qua prijs/prestatieverhouding. :mrgreen:\r\n\r\nHet is ook bijzonder dat gerenommeerde reviewers als die van bijv. Anandtech met geen woord reppen over driverproblemen in hun benchmarktests met de HD4850/HD4870.[/QUOTE]\r\n\r\nDat is juist het hele punt, die driverproblematiek treed niet altijd op, heel vaak pas na bijvoorbeeld een uur gamen.\r\nAls er een klant bij mij komt met problemen in een spel en hij of zij heeft een ATi kaart, dan is het eerste wat ik doe de drivers verwijderen en de laatste verise opnieuw installeren.\r\nVaak is dit genoeg om het weer werkend te maken, dus ergens tussen de laatste installatie van de driver en het moment dat het fout gaat, gebeurd er schijnbaar iets met die driver. Dit maak ik bij nVidia niet mee.\r\nVerder kijk ik bij problemen die NIET op deze manier opgelost worden, vaak op de forums van dat betreffende spel en vaak kom ik dan meerdere mensen tegen die soortgelijke problemen hebben met de ATi kaarten en/of drivers.\r\nIk ben tot voor 2 jaren geleden een absolute ATi fan geweest, nVidia kon van mij ECHT de boom in, maar daarna heeft nVidia mij bewezen dat hun producten en drivers toch volwassen werden en nu ben ik (vooralsnog) \'om\' naar nVidia.\r\nIk moet ook eerlijk zeggen dat ik het beeld met een nVidiakaart er \'strakker\' en helderder uit vind zien dan dat zelfde beeld met een ATi kaart, maar dat is misschien iets persoonlijks.\r\n\r\nVerder wacht ik nog even het laatste kwartaal van dit jaar af, dan zal ik wederom eens bekijken welke kaarten er op dat moment het beste uit de test komen.\r\nMocht dat een ATi zijn, dan zal ik deze zeker aanschaffen en zelf uit testen. Of deze duurder of goedkoper is dan een nVidia kaart, dat maakt me dan niet zo gek veel uit.
Link naar reactie
[QUOTE=obi-wan-kenobi;397764]Hele aparte driverbug moet dat zijn dan ... ik denk dat ie ook alleen maar optreedt wanneer user = \"QPC\" .. :mrgreen:[/QUOTE]\r\n\r\nHmmm...... zou IK dan de oorzaak zijn?\r\n\r\nMaar zonder dollen, het is echt mijn ervaring, ik wou dat het anders was, want ik ben altijd een ATi fan geweest.\r\nATi erkend zelf ook een deel van de fouten, vooral in de nieuwere games, lees de \'issues\' maar eens in hun document dat de wijzigingen beschrijft van hun drivers.
Link naar reactie
[QUOTE=jeroendw;397886]heey,hallo even weer ontopic aub.\r\n\r\ndankje:cool:.\r\n\r\n\r\nik heb zelf geen flauw idee:neutral:. er is zoveel keus qua moederborden. welke zou je mij aanraden.?[/QUOTE]\r\n\r\nIk zou in ieder geval kiezen voor een moederbord met een P45 of desnoods een P43 chipset. Afhankelijk wat je er allemaal als \'extra\' op het moederbord wilt hebben, zou ik kiezen voor Gigabyte of Asus. Gigabyte zou mijn voorkeur hebben.
Link naar reactie
[QUOTE=obi-wan-kenobi;397963]Het was in die zin on topic om erachter te komen waarom mensen nog steeds liever een GeForce kaart nemen i.p.v. een Radeon kaart. Maar goed, je hebt je keuze toch al gemaakt?[/QUOTE]\r\n\r\nmm oke zo had ik er nog niet over nagedacht. maar ik had mijn keuze idd al gemaakt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...