Ga naar inhoud

Bios batterij

Aanbevolen berichten

[QUOTE=Ruud H.;397358]Kan ik de batterij van het BIOS vernieuwen als de computer aan is?\r\nIk ben namelijk bang dat als ik de batt. eruit haal ik alle BIOS instelleingen opnieuw moet instellen, of vergis ik mij daarin.[/QUOTE]\r\n\r\nLees dit eerst even: [url]http://www.vetvrij.com/phpBB3/viewtopic.php?t=2322[/url]
Link naar reactie
[QUOTE=Bigster;397389]Wat ik me af vraag is, waarom de baterij vervangen, is er iets mis? ik heb het nog nooit hoeven vervangen.[/QUOTE]\r\n\r\nDe batterij spanning is nu ongeveer 2.6 Volt (was 3 Volt) en ik er niet op zit te wachten dat ik alle instellingen opnieuw instellen moet.\r\n\r\nIs wel grappig welke reacties er op mijn vraag komen. De spanning in de kast komt niet boven de 24 Volt. De omvormer is een gesloten kast waar je niet zomaar bij kunt komen.\r\n\r\nIk vind het wel goed dat de mensen waarschuwen voor een mogelijke schok. (li)\r\n\r\nBedankt voor de info en ik ga maar eens foto\'s maken van mijn BIOS scherm.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...