Anoniem2 Geplaatst: 17 juli 2008 Delen Geplaatst: 17 juli 2008 Hallo,\r\nIk heb net in outlook express een POP3 mail account aangemaak van mijn webmail.\r\nNa het binnenhalen van mijn mail, kwam ik er achter dat ik het vinkje bij een kopie achterlaten op webserver was vergeten aan te vinken.:-( Nou staat dus al mijn mail wel op mijn computer, maar niet op mijn webserver. ik zit voor mijn werk ook wel eens ergens anders, en kijk dus eigenlijk altijd op mijn webmail... \r\n\r\nIs er nog een mogelijkheid om deze mail terug te zetten?\r\n\r\nalvast bedankt! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 17 juli 2008 Nee, je kan je mail helaas niet \"terugsturen\" met je Outlook, je zal de mailtjes een voor een moeten forwarden naar jezelf. Het afzender adres verandert dan wel in je eigen emailadres. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 17 juli 2008 hmm dat is jammer :-s\r\nis er misschien bij providers een mogelijkheid om deze mail te herstellen?\r\nIk host ook een website via hun namelijk? En heb nu via outlook wel de back up bestanden van al mijn mail.. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 17 juli 2008 Ik denk niet dat je provider hier zelfs maar aan wil beginnen, ze zouden dan waarschijnlijk vanuit de backups de mail terug moeten halen, wat 1 vrij veel werk is, en 2 waarschijnlijk incompleet is, daar er waarschijnlijk iedere dag op meerdere tijdstippen mail binnenkomt. (Als het uberhaupt al mogelijk is) Met de backup bestanden van jouw outlook kunnen ze waarschijnlijk ook niets.\r\n\r\nJe zou het kunnen proberen, maar ik geef het vrij weinig kans. Vaak wordt de mail definitief verwijderd zodra de gebruiker ze van de server haalt, zo wordt er namelijk serverruimte bespaard. Nogmaals, je kan ze het beste even naar hetzelfde email adres forwarden, niet de meest ideale oplossing, maar je hebt toch je mailtjes online staan.\r\n\r\nEn vergeet niet nu het vinkje wel aan te zetten. ;) Veel succes Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen