Ga naar inhoud

mails vanuit outlook express terugzetten op webserver

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\nIk heb net in outlook express een POP3 mail account aangemaak van mijn webmail.\r\nNa het binnenhalen van mijn mail, kwam ik er achter dat ik het vinkje bij een kopie achterlaten op webserver was vergeten aan te vinken.:-( Nou staat dus al mijn mail wel op mijn computer, maar niet op mijn webserver. ik zit voor mijn werk ook wel eens ergens anders, en kijk dus eigenlijk altijd op mijn webmail... \r\n\r\nIs er nog een mogelijkheid om deze mail terug te zetten?\r\n\r\nalvast bedankt!
Link naar reactie
Ik denk niet dat je provider hier zelfs maar aan wil beginnen, ze zouden dan waarschijnlijk vanuit de backups de mail terug moeten halen, wat 1 vrij veel werk is, en 2 waarschijnlijk incompleet is, daar er waarschijnlijk iedere dag op meerdere tijdstippen mail binnenkomt. (Als het uberhaupt al mogelijk is) Met de backup bestanden van jouw outlook kunnen ze waarschijnlijk ook niets.\r\n\r\nJe zou het kunnen proberen, maar ik geef het vrij weinig kans. Vaak wordt de mail definitief verwijderd zodra de gebruiker ze van de server haalt, zo wordt er namelijk serverruimte bespaard. Nogmaals, je kan ze het beste even naar hetzelfde email adres forwarden, niet de meest ideale oplossing, maar je hebt toch je mailtjes online staan.\r\n\r\nEn vergeet niet nu het vinkje wel aan te zetten. ;) Veel succes
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...